Hejsa 
Har lige brug for at få luftet mine tanker.
Min kæreste og jeg har prøvet i lidt over et år. Det er desværre stadig ik lykkes 
Derfor vil vi gerne udredes for at vide om der er noget i vejen. Jeg har ex. meget uregelmæssig menses. Efter langsom og dårlig behandling ved en gyn. har vi valgt at kontakte en fertilitets klinik.
Vi havde jo kun snakket om en udredning, men når man kontakter en klinik, ja så er det jo for en udredning med hensigt på behandling/insimering (hvis jeg har forstået det rigtigt) Det er selvfølgelig også næste skridt, men hold da op en masse tanker der flyver igennem ens hoved. Vi havde nok ik helt indset, sagt højt at det er dertil vi er nået. Vi var kun nået til at få en udredning/klarhed over om der er noget i vejen.
Vi har selvfølgelig hørt alle de fortællinger om folk der bliver gravide, under forløbet, før det når til insimering. Vi håber da at vi også er så heldig
Men synes godt nok det er vildt og ja svært at sætte ord på, at vi jo rent faktisk har bedt om hjælp, til noget vi håbede at kunne selv. Især når vi mentalt kun var nået til udredning, slet ik til insimering mm.
Sorry hvis det er rodet, der farer bare så mange tanker igennem mit hoved nu.
Kan heller ik helt læse min kæreste, hvordan han har det med al det her. Hvordan havde jeres mænd det, hvis I har prøvet det her?
Tak fordi du læste med 
Anmeld