Lidt indviklet historie - men jeg prøver:
Jeg havde en kobberspiral, som drillede lidt, jeg pletblødte og min kæreste synes at han kunne mærke den når vi havde sex, så jeg tog den ud i midten af juli, lige omkring menstruations tidspunktet. Jeg startede på p-piller med det samme. Jeg fik ikke menstruation, men tænkte at det var fordi jeg var startet på p-pillerne. Jeg har siden jeg fik spiralen pletblødt, og det blev jeg ved med efter jeg havde taget den ud.
I mandags tog jeg den sidtse p-pille i pakken, og i tirsdags viste en g-test positiv, og hos lægen fik jeg onsdag til middag målt mit HCG til 4000. I går begyndte jeg at bløde ret kraftigt, det er stilnet lidt af, men jeg har stadig normal menstruationsblødning. I følge beregning er jeg i uge 8, med termin 1. april. Min læge undersøgte mig i dag, og sagde at min livmoder var præcis som man ville forvente når man er gravid i uge 8. Hun mente altså ikke umiddelbart jeg har aborteret selvom jeg bløder kraftigt - hun kunne heller ikke se hinde rester eller lign. Men min blødning var ret klumpet i går. Jeg har ingen smerter haft.
Jeg fik målt mit HCG igen i dag, men der kommer desværre først svar på mandag, hvor jeg også har en tid til scanning kl.13.30. Jeg er helt i syvsind, aner ikke hvad jeg skal tro. Mon jeg er gravid? Andre der har prøvet noget lign.?
Anmeld