Gravid trods blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. august 2014

Anonym trådstarter

Lidt indviklet historie - men jeg prøver:

Jeg havde en kobberspiral, som drillede lidt, jeg pletblødte og min kæreste synes at han kunne mærke den når vi havde sex, så jeg tog den ud i midten af juli, lige omkring menstruations tidspunktet. Jeg startede på p-piller med det samme. Jeg fik ikke menstruation, men tænkte at det var fordi jeg var startet på p-pillerne. Jeg har siden jeg fik spiralen pletblødt, og det blev jeg ved med efter jeg havde taget den ud. 

I mandags tog jeg den sidtse p-pille i pakken, og i tirsdags viste en g-test positiv, og hos lægen fik jeg onsdag til middag målt mit HCG til 4000. I går begyndte jeg at bløde ret kraftigt, det er stilnet lidt af, men jeg har stadig normal menstruationsblødning. I følge beregning er jeg i uge 8, med termin 1. april. Min læge undersøgte mig i dag, og sagde at min livmoder var præcis som man ville forvente når man er gravid i uge 8. Hun mente altså ikke umiddelbart jeg har aborteret selvom jeg bløder kraftigt - hun kunne heller ikke se hinde rester eller lign. Men min blødning var ret klumpet i går. Jeg har ingen smerter haft. 

Jeg fik målt mit HCG igen i dag, men der kommer desværre først svar på mandag, hvor jeg også har en tid til scanning kl.13.30. Jeg er helt i syvsind, aner ikke hvad jeg skal tro. Mon jeg er gravid? Andre der har prøvet noget lign.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2014

Tildemor

Jeg har os pletblødt en del i starten af min graviditet, jeg gik os hele tiden rundt og var nervøs, da det blev ved tog jeg til sygehuset og fik en scanning og alt så helt fint ud, og jeg var inde og blive tjekket og sådan, det eneste de kunne sige var at det kom fra mine slimhinder og det intet havde med babyen at gøre.

Anmeld

15. august 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Lidt indviklet historie - men jeg prøver:

Jeg havde en kobberspiral, som drillede lidt, jeg pletblødte og min kæreste synes at han kunne mærke den når vi havde sex, så jeg tog den ud i midten af juli, lige omkring menstruations tidspunktet. Jeg startede på p-piller med det samme. Jeg fik ikke menstruation, men tænkte at det var fordi jeg var startet på p-pillerne. Jeg har siden jeg fik spiralen pletblødt, og det blev jeg ved med efter jeg havde taget den ud. 

I mandags tog jeg den sidtse p-pille i pakken, og i tirsdags viste en g-test positiv, og hos lægen fik jeg onsdag til middag målt mit HCG til 4000. I går begyndte jeg at bløde ret kraftigt, det er stilnet lidt af, men jeg har stadig normal menstruationsblødning. I følge beregning er jeg i uge 8, med termin 1. april. Min læge undersøgte mig i dag, og sagde at min livmoder var præcis som man ville forvente når man er gravid i uge 8. Hun mente altså ikke umiddelbart jeg har aborteret selvom jeg bløder kraftigt - hun kunne heller ikke se hinde rester eller lign. Men min blødning var ret klumpet i går. Jeg har ingen smerter haft. 

Jeg fik målt mit HCG igen i dag, men der kommer desværre først svar på mandag, hvor jeg også har en tid til scanning kl.13.30. Jeg er helt i syvsind, aner ikke hvad jeg skal tro. Mon jeg er gravid? Andre der har prøvet noget lign.?

Jeg har prøvet det samme med blødning både før og efter at have fået fjernet kobberspiralen (fordi jeg tog p piller inden jeg fik fjernet spiralen for at være dækket præventionsmæssigt), og min krop gik total amok og jeg begyndte at bløde, dog var jeg ikke gravid, og det var nemlig også klumpet (grundet størknet blod) det gik dog væk efter noget tid (en lille uge efter jeg fik fjernet spiralen var det helt væk), men jeg ved desværre ikke så meget om det mht at være gravid. 

Men det kan sagtens have været pga spiralen og p pillerne at du bløder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.