Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Et det rigtigt vi har prøvet i 3 år
Et det rigtigt
vi har prøvet i 3 år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TrineMine86 skriver: Prøv at skille den ad, jeg synes tit det der glas på staven kan drille lidt..
Prøv at skille den ad, jeg synes tit det der glas på staven kan drille lidt..
Er bange for at stirre mig blind
venter til i morgen
TrineMine86 skriver: Vi krydser fingre Kom med en Update herinde i morgen
Vi krydser fingre Kom med en Update herinde i morgen
Det skal jeg nok
LJMNA skriver: Kan self ikk sige det med sikkerhed, men syns ikk det var fordi jeg skulle anstrenge mig for at finde streg nr 2 Håber at den udvikler sig XXX
Kan self ikk sige det med sikkerhed, men syns ikk det var fordi jeg skulle anstrenge mig for at finde streg nr 2 Håber at den udvikler sig XXX
Jubii
jeg håber sådan, opdatere i morgen
chicka23 skriver: Jeg kan altså også se streg nr 2. Også uden at zoome ind. Min første test var ikke mere tydelig end din. Krydser fingre for at den udvikler sig
Jeg kan altså også se streg nr 2. Også uden at zoome ind. Min første test var ikke mere tydelig end din. Krydser fingre for at den udvikler sig
Dejligt med din historie
håber det virkelig! Opdatere selfølgelig i morgen
NØJ det er fuldstændig hvad der er sket for mig. Er det ikke de teste der hedder testdig eller sådan noget? den første jeg tog var der ingen streger på. Også tog jeg en til som også viste en lille nr. 2 streg (som jeg abeselut mener din også gør) Også skilte jeg den ad så man bedre kan se den. Og ja - der var sku en til streg. Så tog jeg den ugyldige test og skilte den ad for at rykke lidt frem og tilbage på den også kom urinen igennem og den viste to KNALD røde streger. sååå .. ja prøv igen imorgen. Jeg tror altså der er noget der
emiliedamm skriver: NØJ det er fuldstændig hvad der er sket for mig. Er det ikke de teste der hedder testdig eller sådan noget? den første jeg tog var der ingen streger på. Også tog jeg en til som også viste en lille nr. 2 streg (som jeg abeselut mener din også gør) Også skilte jeg den ad så man bedre kan se den. Og ja - der var sku en til streg. Så tog jeg den ugyldige test og skilte den ad for at rykke lidt frem og tilbage på den også kom urinen igennem og den viste to KNALD røde streger. sååå .. ja prøv igen imorgen. Jeg tror altså der er noget der
Ej hvor vildt! Mærkeligt de gør sådan noget, jeg har købt dem i rema 1000
Jeg tester igen i morgen
Uha jeg kan slet ikke sove for alle de sommerfugle
Håber virkelig der er en tyderligere streg i morgen
Anonym skriver: Uha jeg kan slet ikke sove for alle de sommerfugle Håber virkelig der er en tyderligere streg i morgen
Uh forstår jeg godt, rema teste er altså lidt senere om at vise positiv synes jeg, vil vise mine gamle rema teste frem..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128