Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er nu gået 1 UGE over tid :/ Stadig kun med negative tests!Sympomer: Træthed, ændret spisevaner, oppustet og hårdmave(udenpå altså) Kan jeg ringe til lægen imorgen og sige jeg vil have taget en blodprøve ? da jeg er en sen-tester....? ifølge beregninger skal jeg være i uge 6
Jeg er nu gået 1 UGE over tid :/ Stadig kun med negative tests!Sympomer: Træthed, ændret spisevaner, oppustet og hårdmave(udenpå altså) Kan jeg ringe til lægen imorgen og sige jeg vil have taget en blodprøve ? da jeg er en sen-tester....? ifølge beregninger skal jeg være i uge 6
Tror ikke lægen tager blodprøve når du ikke er gået mere over. Nogle springer indimellem en mens over
esioul skriver: Tror ikke lægen tager blodprøve når du ikke er gået mere over. Nogle springer indimellem en mens over
Jeg har også regelmæssig cyklus, men har stadig prøvet at springe en måned over. :-)
prøv at ringe til din læge, tror det er meget forskelligt hvornår de vil tage blodprøve.
Camilla <3 skriver: Jeg har også regelmæssig cyklus, men har stadig prøvet at springe en måned over. :-) prøv at ringe til din læge, tror det er meget forskelligt hvornår de vil tage blodprøve.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128