Forskellige symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

226 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. august 2014

Anonym trådstarter

Goooodaften de damer
Jeg skulle have haft mens i dag, men den er ikke kommet (kommer altid på dagen og om morgenen), vi har haft ubeskyttet sex omkring æl så der er jo en chance, men jeg tester negativt..

Med vores søn havde jeg symptomerne ømme bryster og følelsen af at have blærebetændelse, fordi jeg skulle tisse hele tiden.. Men kunne teste positiv på dagen for udebleven mens.

Nu har jeg ømme bryster, tisset måske en anelse mere og har murren i underlivet..
Det er bare mega frusterende!

Andre der havde forskellige symptomer? Og testede forskelligt fra graviditet til graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Goooodaften de damer
Jeg skulle have haft mens i dag, men den er ikke kommet (kommer altid på dagen og om morgenen), vi har haft ubeskyttet sex omkring æl så der er jo en chance, men jeg tester negativt..

Med vores søn havde jeg symptomerne ømme bryster og følelsen af at have blærebetændelse, fordi jeg skulle tisse hele tiden.. Men kunne teste positiv på dagen for udebleven mens.

Nu har jeg ømme bryster, tisset måske en anelse mere og har murren i underlivet..
Det er bare mega frusterende!

Andre der havde forskellige symptomer? Og testede forskelligt fra graviditet til graviditet?

Hoppe lop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.