Hvordan Søren grejer man den ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
12 svar
17 synes godt om
14. august 2014

Lady Marion <3

Har min 18 årlige søn boende hjemme . Han er begyndt at se en pige som ind i mellem overnatter , de har sex så jeg kan høre det op i mit soveværelse , her er meget lydt men de er IKKE stille , det generer mig  Gør mig ilde til mode , hva gør jeg ? Snakker med ham og beder dem være lydløse eller ?? Er jeg sippet ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

Mami

Du kan sagtens bede dem dæmpe sig lidt

Anmeld

14. august 2014

fo82

Hahahahaha åh nej din stakkel :-P :-D 

Jeg ville nok - lidt kækt - sige: jeg kan høre at i er ret glade for hinanden, sådan har jeg det med min nattesøvn - er i søde at skrue bare en smule ned for lyden?!?! Bare så vi andre kan sove ;-)

alternativt: når de larmer aller mest åbner du soveværelsesdøren og brøler: get a room!!!!

Anmeld

14. august 2014

Lady Marion <3

Mami skriver:

Du kan sagtens bede dem dæmpe sig lidt

Det er eddermame bare sådan en kikset samtale mellem mor og søn   Fint , skulle bare høre om jeg var for underlig omkring det .

Anmeld

14. august 2014

SandraXOXO

Du siger bare de skal dæmpe deres hankypanky lidt :-P Det sagde min Mor engang til mig og kæresten :-D

Anmeld

14. august 2014

Lady Marion <3

fo82 skriver:

Hahahahaha åh nej din stakkel :-P :-D 

Jeg ville nok - lidt kækt - sige: jeg kan høre at i er ret glade for hinanden, sådan har jeg det med min nattesøvn - er i søde at skrue bare en smule ned for lyden?!?! Bare så vi andre kan sove ;-)

alternativt: når de larmer aller mest åbner du soveværelsesdøren og brøler: get a room!!!!

Uhhhh  Jeg ved nu hvorfor børn helst skal være flyttet hjemmefra når de er 18 

Anmeld

14. august 2014

Mami

Lady Marion <3 skriver:

Det er eddermame bare sådan en kikset samtale mellem mor og søn   Fint , skulle bare høre om jeg var for underlig omkring det .

Overhoved ikke underlig  

du kan jo sige det på en skæg måde Ala: 

jeg er glad for at vide jeg har en talent fuld søn, men kan der skrues lidt ned for volumen

Anmeld

14. august 2014

Lady Marion <3

SandraXOXO skriver:

Du siger bare de skal dæmpe deres hankypanky lidt :-P Det sagde min Mor engang til mig og kæresten :-D

Må prøve at være lidt friskfyrsagtig 

Anmeld

14. august 2014

Trekløver(:

Lady Marion <3 skriver:

Har min 18 årlige søn boende hjemme . Han er begyndt at se en pige som ind i mellem overnatter , de har sex så jeg kan høre det op i mit soveværelse , her er meget lydt men de er IKKE stille , det generer mig  Gør mig ilde til mode , hva gør jeg ? Snakker med ham og beder dem være lydløse eller ?? Er jeg sippet ? 

Kan godt forstå du bliver ilde til mode.. Ville sige til ham at det er skønt de er så glade for hinanden, men om de ikke kan dæmpe det lidt. Pinligt vil han nok synes det er, men de har nok ikke tænkt over at det kan høres. Det er ikke noget man som forældre har lyst til at høre på, lige så vel som børn ikke skal blandes ind i forældrenes sexliv ..

Anmeld

14. august 2014

fo82

Mami skriver:

Overhoved ikke underlig  

du kan jo sige det på en skæg måde Ala: 

jeg er glad for at vide jeg har en talent fuld søn, men kan der skrues lidt ned for volumen

Hahahahaha konge kommentar!!!!! :-D

for dælen jeg er glad for at jeg er alene på job - er ved at kvæles i min kiks og kaffe hahahahaha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.