Hej allesammen.
Jeg er lidt forvirret: for det første begyndte jeg at pletbløde den 26.7, hvor min cyklus så ville blive 34 dage - men min menstruation kom kun rigtig den 29.7 - hvor cyklus ville blive 37 dage. Så hvornår startede min første menstruationcyklus, ved pletblødningen eller når det hele blev mere rødt?
Fordi, nu er jeg begyndt på ægløsningstest - og har endnu kun fået meget svage streger (som jo er negativ) men i lørdags oplevede jeg så klar gennemsigtig klæberigt udflåd - som alle steder står var fertilitetsudflåd.
Derudover havde jeg enormt meget udflåd inden og har jeg stadig, er virkelig våd især om morgenen, aldrig oplevet før og har været af mine p-piller i 5 mdr. Tror måske det var en biokemisk der gik til grunde i sidste forsøg, men det øgede udflåd kan ikke være tegn på graviditet vel? Det var nemlig meget mærkelig med 3 dages pletblødning og så kraftig mens på 4 dagen.
Kan nogle tyde alt det her?
1: har jeg haft min ægløsning med det slimede udflåd? Fordi føler det svært at kigge nu hvor sperm bliver blandet oveni. 2: kan denne ekstra mængde udflåd være tegn på graviditet trods negative test?
Knus
Anmeld