Termostøvler eller vinterstøvler.. eller begge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
7 svar
1 synes godt om
13. august 2014

Nea85

Jer med børn i børnehave.. Køber I termostøvler til jeres børn?

Jeg har aldrig selv ejet et par, så jeg kender ikke rigtig noget til dem, hverken fordele eller ulemper..

Jeg regner med, at Clara skal have et par ecco vinterstøvler igen i år, men er det fint bare med sådan et par?

Jeg går ud fra, at børnene skal være ude, uanset hvordan vejret er - vuggestuen var desværre ikke ret meget ude, da der var sne eller rigtig vådt vejr :/

Kom med jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Tip!

Min søn har altid et par Ecco støvler... 

Jeg er ikke fan af termostøvler, synes ikke de støtter ordentligt om foden som en støvle gør.. 

Anmeld

13. august 2014

Chantie

Begge dele..

Men Termo støvler kun til sjap og regn..

Anmeld

13. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea har haft begge dele imens hun har gået i børnehave, og ska ha begge dele igen i år. Vh stine

Anmeld

14. august 2014

MetteS81

Til at starte på havde Ella både vinterstøvler og termostøvler, men sidste år købte vi kun termostøvler, fordi hun ikke ville gå i andet...må se hvad det bliver til i år 

Anmeld

14. august 2014

LinLin

Mine har haft begge dele altid...
Termostøvlerne er til frostvejr og kommer som regel til at stå fast i bhv/sfo, vinterstøvlerne bliver taget i brug når det bliver for koldt til kondisko/overgangssko.

Anmeld

14. august 2014

Clisolka

LinLin skriver:

Mine har haft begge dele altid...
Termostøvlerne er til frostvejr og kommer som regel til at stå fast i bhv/sfo, vinterstøvlerne bliver taget i brug når det bliver for koldt til kondisko/overgangssko.

Det samme her 

Anmeld

14. august 2014

Nea85

Tak for jeres svar, allesammen. Jeg må lige gå i tænkeboks og måske forhøre mig hos nogle af de andre forældre og pædagoger i børnehaven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.