Er du på Twitter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
6 svar
1 synes godt om
13. august 2014

StudPsyk

Hvis ja, hvad er så dit brugernavn? Jeg er oldnordisk og har kun lige oprettet mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Lisbeth1985

Janne T. skriver:

Hvis ja, hvad er så dit brugernavn? Jeg er oldnordisk og har kun lige oprettet mig... 

Nej... Synes jeg er for gammel:-)

Anmeld

13. august 2014

StudPsyk

Lisbeth1985 skriver:

Nej... Synes jeg er for gammel:-)

Haha! Jeg har nu indtryk af at de fleste af de helt unge primært bruger instagram  

Anmeld

13. august 2014

MorDk

jeg er 33 og bruger instagram i stor stil. Og nej det er IKKE kun de unge. Jeg har 2 profiler. En løbeprofil og en privat profil.

Jeg bruger også twitter @love2run_dk

Anmeld

13. august 2014

StudPsyk

MorDk skriver:

jeg er 33 og bruger instagram i stor stil. Og nej det er IKKE kun de unge. Jeg har 2 profiler. En løbeprofil og en privat profil.

Læste du overhovedet det jeg skrev? Jeg skrev ikke "Jeg har indtryk af der er flest af de helt unge på Instagram". Jeg skrev "Jeg har indtryk af, at de fleste af de helt unge primært bruger instagram" - Underforstået, at mit indtryk er, at skal de helt unge vælge mellem Twitter og Insta, så er det nok Insta de vælger. Deri ligger ikke en udtalelse om, at der næsten kun er helt unge på Instagram  

Anmeld

13. august 2014

MorDk

MorDk skriver:

RETTELSE

Twitter: @love2rundk

Instagram: @love2run_dk

Anmeld

14. august 2014

Clisolka

Janne T. skriver:

yiiiiiiir - så kan vi også følges der 

Clisolka 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.