Først positiv, så negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. august 2014

Anonym trådstarter

Hej..
Jeg testede i går eftermiddag (3+3 ca.) meget svagt positiv, stregen blev ret tydelig, da den havde ligget noget tid.
Tænkte at jeg i morges ville teste igen og få en mere tydelig streg, men testen var negativ..!
Prøvede igen i eftermiddags, da nogle har nemmere ved at teste positivt om eftermiddagen..
Med utrolig god vilje, kan jeg ane en nærmest usynlig streg..

Hvis det er en bio, har jeg læst mig frem til, at hcg stadig ville stige og toppe ved omkring forventet mens, og derefter falde..
Men, men, men..

Har nogen herinde prøvet det samme og med hvilket udfald?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej..
Jeg testede i går eftermiddag (3+3 ca.) meget svagt positiv, stregen blev ret tydelig, da den havde ligget noget tid.
Tænkte at jeg i morges ville teste igen og få en mere tydelig streg, men testen var negativ..!
Prøvede igen i eftermiddags, da nogle har nemmere ved at teste positivt om eftermiddagen..

Hvis det er en bio, har jeg læst mig frem til, at hcg stadig ville stige og toppe ved omkring forventet mens, og derefter falde..
Men, men, men..

Kram

Prøv at vent et par dage eller 3 med at teste, den kan nå at blive positiv endnu

Anmeld

13. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej..

Men, men, men..

Kram

Ved en bio går graviditeten i stå, og derfor falder HCG ret hurtigt til ikke-gravid, da niveauet ikke er så højt så tidligt, det kan sagtens ske før forventet mens og kan være det, der er sket for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.