Gele Royal, hvordan tager man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
2 synes godt om
13. august 2014

Sahara82

Nu skal det prøves, men har hørt noget om at man ikke skal tage det hele måneden, og helst ikke mens man har ægløsning, men måske der er nogen der kan forklare det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Sarah82 skriver:

Nu skal det prøves, men har hørt noget om at man ikke skal tage det hele måneden, og helst ikke mens man har ægløsning, men måske der er nogen der kan forklare det?

Følger lige med vil os prøve det.

Anmeld

13. august 2014

Sahara82

Er der slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

13. august 2014

LilleMie

Sarah82 skriver:

Jeg har hørt det samme, så jeg lod være med at tage dem efter ægløsning, bare for en sikkerheds skyld, for jeg fik aldrig undersøgt det til bunds. Men det kunne da være rart, hvis der var en med faktisk viden 

Anmeld

14. august 2014

Sahara82

LilleMie skriver:

Jeg har hørt det samme, så jeg lod være med at tage dem efter ægløsning, bare for en sikkerheds skyld, for jeg fik aldrig undersøgt det til bunds. Men det kunne da være rart, hvis der var en med faktisk viden 

Hm har lige søgt på nettet igen og faldt faktisk over en gammel tråd fra baby.dk, hvor der var en der skrev at man skulle tage 2 tbl i forbindelse med et måltid og så tage det indtil man når ægløsningsperioden. På pakken står der at det kun er i samråd med en læge man må tage det hvis man er gravid, så det lyder logisk nok at stoppe efter æl. Håber det er sådan det er. Kan ihvertfald ikke finde andet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.