anbefal en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
6 svar
2 synes godt om
13. august 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har en klapvogn fra ønskebørn til 999kr den er med kop holder og hedder 4me
men den kan ikke vendes så hun kikker mod os og det dur altså bare ikke.

Så vi købe en brugt brio klapvogn. Og hold da op hvor har jeg fortrudt det den kan ikke ligges helt ned og så er hjulene bare så brede bag på vi kan ikke få den ind af vores hoveddør det er den på billedet.

Så kan i anbefale en god klapvogn der kan vendes begge veje og ligges helt ned og som ikke fylder helt vildt når den er klappet sammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

LinLin

anna111 skriver:

Så vi købe en brugt brio klapvogn. Og hold da op hvor har jeg fortrudt det den kan ikke ligges helt ned og så er hjulene bare så brede bag på vi kan ikke få den ind af vores hoveddør det er den på billedet.

Så kan i anbefale en god klapvogn der kan vendes begge veje og ligges helt ned og som ikke fylder helt vildt når den er klappet sammen

Jeg kan ikke anbefale en anden for vi har den du har på billedet og har været super glade for den! Den kan ikke lægges vandret, nej, men min søn har sovet helt fint i den
Den fylder da ikke meget klappet sammen??? Den kan i hvert fald nemt være i bagagerummet på min lille bil (Suzuki alto) og stadig er den robust modsat mange "paraplyklapvogne"...

Anmeld

13. august 2014

anna111

LinLin skriver:

Jeg kan ikke anbefale en anden for vi har den du har på billedet og har været super glade for den! Den kan ikke lægges vandret, nej, men min søn har sovet helt fint i den
Den fylder da ikke meget klappet sammen??? Den kan i hvert fald nemt være i bagagerummet på min lille bil (Suzuki alto) og stadig er den robust modsat mange "paraplyklapvogne"...

Okay
men lige nu kan vi over hovedet ikke slå den sammen lige meget hvor meget vi prøver virkelig træls min kæreste står og hamre på den med de hammer lige nu da den ene side bare ikke vil slå sammen.
Og så er den bare så bred ved baghjulene desværre

Anmeld

13. august 2014

LinLin

anna111 skriver:

Okay
men lige nu kan vi over hovedet ikke slå den sammen lige meget hvor meget vi prøver virkelig træls min kæreste står og hamre på den med de hammer lige nu da den ene side bare ikke vil slå sammen.
Og så er den bare så bred ved baghjulene desværre

Den er bred over baghjulene - det er rigtigt

Måske I har fået en defekt? Man skal trykke ind på håndtaget og den der knap på siden og så et "bestemt" tryk ned....? har ikke haft problemer....

Anmeld

13. august 2014

LJMNA

Til vores den ældste og mellemste havde vi quinni speedi sx den kunne være i vores lille Suzuki alto, så den fylder ikk så voldsomt når den er klappet sammen

Må indrømme at jeg ikk ved hvor bred den egentlig er.

Anmeld

13. august 2014

Mama85

anna111 skriver:

Vi har stokke xplory som klapvogn, og den er vi bare super glade for 

Anmeld

13. august 2014

anna111

LinLin skriver:

Den er bred over baghjulene - det er rigtigt

Måske I har fået en defekt? Man skal trykke ind på håndtaget og den der knap på siden og så et "bestemt" tryk ned....? har ikke haft problemer....

Tak for svar :-)
Nu fik vi den til at klappe sammen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.