BH efter endt sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. august 2014

Anonym trådstarter

Goddag

Andre end mig der har et barn/børn der har svært ved at vi r tilbage til hverdagen igen?? (4uger har han været hjemme)

Barnet på 3,4år er godt nok ked af det når han bliver afleveret, påtrods af jeg prøver at sætte ham igang med at lege med de andre, aftale hvornår jeg henter ham pt efter frugt)

Om morgen siger han at han ikke vil i børnehave, han vil være ved mig, eller siger "jeg er bang derover" eller "ka ikke lide at være der" - det har han aldrig sagt før :// - han plejer at være glad for at komme derover, og hvor vidt skal jeg tro på det?

Han er heller Ikk glad for at sove i hans egen seng mere, så siger han "kan Ikk lide du sover ved bib (min kæreste) og at han ska sove der isted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Chewy

Anonym skriver:

Goddag

Andre end mig der har et barn/børn der har svært ved at vi r tilbage til hverdagen igen?? (4uger har han været hjemme)

Barnet på 3,4år er godt nok ked af det når han bliver afleveret, påtrods af jeg prøver at sætte ham igang med at lege med de andre, aftale hvornår jeg henter ham pt efter frugt)

Om morgen siger han at han ikke vil i børnehave, han vil være ved mig, eller siger "jeg er bang derover" eller "ka ikke lide at være der" - det har han aldrig sagt før :// - han plejer at være glad for at komme derover, og hvor vidt skal jeg tro på det?

Han er heller Ikk glad for at sove i hans egen seng mere, så siger han "kan Ikk lide du sover ved bib (min kæreste) og at han ska sove der isted.

Min dreng er også pylret, når han skal afleveres her efter ferien. Han har været tilbage en uge nu. Men for mig lyder det lidt som om det handler om noget andet for din dreng - er det en ny kæreste du har fået?

Lyder lidt som om han er i tvivl om hans plads lige nu og har ekstra meget brug for dig. Er der sket noget ændring på den front?

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Min dreng er også pylret, når han skal afleveres her efter ferien. Han har været tilbage en uge nu. Men for mig lyder det lidt som om det handler om noget andet for din dreng - er det en ny kæreste du har fået?

Lyder lidt som om han er i tvivl om hans plads lige nu og har ekstra meget brug for dig. Er der sket noget ændring på den front?

Mig og min søns far er jo ikke sammen.
Så her i de fire ugers ferie han har haft , har han nærmest været kastet rundt .

1 uge ved mig
1 uge ved farmor (faren r udsendt så farmor r inde hver anden weekend)
1uge hos far i udlandet (han havde fået fri)
Og så med mig i sommerhus

Anmeld

13. august 2014

Chewy

Anonym skriver:

Mig og min søns far er jo ikke sammen.
Så her i de fire ugers ferie han har haft , har han nærmest været kastet rundt .

1 uge ved mig
1 uge ved farmor (faren r udsendt så farmor r inde hver anden weekend)
1uge hos far i udlandet (han havde fået fri)
Og så med mig i sommerhus

Nej men du skriver at han ikke kan lide at du sover hos Bib (din kæreste) Tænker at der kan være noget med hans plads overfor ham?!

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Nej men du skriver at han ikke kan lide at du sover hos Bib (din kæreste) Tænker at der kan være noget med hans plads overfor ham?!

Han har kun sagt det en gang.
Og så spurgte jeg indtil det, hvorfor han ikke kunne det osv, lyttede til ham og han sagde det var fordi han sku sove ved siden af mig og ikke min kæreste .

Anmeld

14. august 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Goddag

Det lyder akkurat som min datter, men det er ikke ferien hun reagerer på - jeg startede på arbejde igen efter barsel med lillebror for 14 dage siden 

Jeg må ikke gå fra hende, hun sætter sig og holder fast om mit ben, så ikke jeg kan gå nogle steder. Hun har altid været fars pige, men nu er hun i den grad mors pige! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.