Hvilket regntøj til 6 årie pige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

226 visninger
7 svar
5 synes godt om
13. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja som overskriften siger, så ku jeg godt tænke mig at vide hvilke regntøj i har/ anbefaler til en pige på 6 år??

Thea er jo lige startet i skole, og er ved at trænge til nyt regntøj. Lige nu har hun et lilla sæt fra Hummel, som hun fik i efteråret, men syntes ik det har levet op til mine forventninger. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

IngenKoPåIsen

Vi har altid været glade for Bilkas.. Der har aldrig været det mindste!

Anmeld

13. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Malunsesmutti skriver:

Vi har altid været glade for Bilkas.. Der har aldrig været det mindste!

Vi har også før haft bilkas til hende og været rigtig tilfredse med det faktisk. Måske jeg sku tage derud og kigge sener!

Var bare så mega skuffet over det hummelsæt hun har! Vh stine

Anmeld

13. august 2014

Lunae

StineW79 skriver:

Vi har også før haft bilkas til hende og været rigtig tilfredse med det faktisk. Måske jeg sku tage derud og kigge sener!

Var bare så mega skuffet over det hummelsæt hun har! Vh stine

Faktisk synes jeg at danefæ laver virkelig lækkert regntøj

Anmeld

13. august 2014

Mama85

Ja som overskriften siger, så ku jeg godt tænke mig at vide hvilke regntøj i har/ anbefaler til en pige på 6 år??

Thea er jo lige startet i skole, og er ved at trænge til nyt regntøj. Lige nu har hun et lilla sæt fra Hummel, som hun fik i efteråret, men syntes ik det har levet op til mine forventninger. Vh stine

Vi har Ver de terre, kan kun anbefale det! Virkeligt let regntøj der holder ungerne tørre

Anmeld

13. august 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Sofie har ticket to heaven - det er vi rigtig tilfredse med hun har også haft hummel regnsæt, og det var vi nu egentlig også ganske tilfredse med. Faktisk har Astrid arvet det nu, og det fejler ingenting.

Men favoritten er helt klart sættet fra Ticket to Heaven

Anmeld

13. august 2014

PernilleogLouis

ver de terre syns jeg er det bedste

Anmeld

13. august 2014

alonso

Jeg kan helt klart anbefale Fred´s Worlds regntøj, det er det eneste regntøj på markedet som er 100% vandtæt, og så har det en dejlig kvalitet, har også selv haft hummel, og det gik i stykker på knæene efter ret kort tid, synes det er for tyndt, det skal jo kunne holde til at de leger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.