Knuthenborg med spædbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
4 svar
1 synes godt om
13. august 2014

Maja_4000

Hej piger

Vi har endnu ikke holdt sommerferie, men nu er der ikke længe til

Jeg har fundet et sommerhus på Falster som vi snakker om at leje.. Og så er det jo oplagt at tage i knuthenborg 'problemet' er at vi har Alexander som kun er to måneder.. Han skal jo ikke sidde i en autostol en hel dag!

Er der nogle som har været afsted med en baby? Hvordan gjorde I?

Jeg tænker lidt at vi kan tage autostolene ud, og så kan liften / barnevognskassen stå på bagsædet.. Man kører jo laaaangsomt rundt.. Hvad siger reglerne derinde? Skal man være fastspændt?

Vi har også Caroline på 3,5 år, og hun kunne jo så sidde på forsædet med mig (og alene hvis lillebror vågner, så må jeg jo sætte mig på bagsædet med ham.. Eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Lililili

Det kan i sagtens  Man skal ikke sidde i sele, så i kan bare rykke rundt i bilen som det passer jer. Der er også mange steder man stopper og kan gå ud  Go tur 

Anmeld

13. august 2014

Maja_4000

LiLyKa skriver:

Det kan i sagtens  Man skal ikke sidde i sele, så i kan bare rykke rundt i bilen som det passer jer. Der er også mange steder man stopper og kan gå ud  Go tur 

Super, tak jeg har ikke været der siden jeg var 8 eller sådan noget.. Så det er nok begrænset hvad jeg egentlig kan huske

Anmeld

13. august 2014

spj

Det kan i sagtens.
Vi var der sidste sommer med nogle venner. Børnene rykkede rundt i de forskellige biler som de havde lyst til og nød, at de ikke skulle spændes fast.

Den ene bil havde soltag hvor de store stod op af

Husk badetøj hvis det er en varm dag i skal derind. Der er kommet en lille vandlegeplads, hvor man løber rundt gennem vandet.

Anmeld

13. august 2014

Maja_4000

spj skriver:

Det kan i sagtens.
Vi var der sidste sommer med nogle venner. Børnene rykkede rundt i de forskellige biler som de havde lyst til og nød, at de ikke skulle spændes fast.

Den ene bil havde soltag hvor de store stod op af

Husk badetøj hvis det er en varm dag i skal derind. Der er kommet en lille vandlegeplads, hvor man løber rundt gennem vandet.

Fedt
Det bliver nok først i starten af september, så jeg tvivler på af vejret er godt nok men tak for tip, vi krydser fingrer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.