Ingen dp-betaling i august heller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
9 svar
1 synes godt om
12. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Halløj, er jeg den eneste der ikke har modtaget en opkrævning på dagpleje? Kom lige i tanke om det her til aften og var inde og tjekke digital post, men der var ikke noget  Betalte jo heller ikke for juli som er betalingsfri her, men der burde da være kommet et girokort for august for længe siden?? 

Hvad gør man? Gider jo ikke have et rykkergebyr for en regning jeg ikke har fået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

FruStolpe

Mor11 skriver:

Halløj, er jeg den eneste der ikke har modtaget en opkrævning på dagpleje? Kom lige i tanke om det her til aften og var inde og tjekke digital post, men der var ikke noget  Betalte jo heller ikke for juli som er betalingsfri her, men der burde da være kommet et girokort for august for længe siden?? 

Hvad gør man? Gider jo ikke have et rykkergebyr for en regning jeg ikke har fået.

Jeg har ingen erfaring med det.  Vi har ingen betalingsfri måneder.  

Men prøv at ring til dem som du normalt modtager regningen fra 

Anmeld

13. august 2014

Chevro

Mor11 skriver:

Aner ikke om vi har betalingsfri måneder eller ej, men modtager heller ingen opkrævninger - da det hele kører automatisk over PBS. Så aner intet om det :/

Anmeld

13. august 2014

MysteriousAngel

Du får dobbelt regning næste måned.

Anmeld

13. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MysteriousAngel skriver:

Du får dobbelt regning næste måned.

Det var da en dum løsning  Træls. 

Anmeld

13. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Chevro skriver:

Aner ikke om vi har betalingsfri måneder eller ej, men modtager heller ingen opkrævninger - da det hele kører automatisk over PBS. Så aner intet om det :/

Ja det ville jeg også helst have, altså at det kørte over pbs, men af en eller anden grund nægter det at virke lige præcis med dp betalingen 

Anmeld

13. august 2014

LJMNA

Ring og forhør dig, så du ikk risikere rykkere

Anmeld

13. august 2014

Chevro

Mor11 skriver:

Ja det ville jeg også helst have, altså at det kørte over pbs, men af en eller anden grund nægter det at virke lige præcis med dp betalingen 

Det var da noget underligt noget. Hvad siger banken til det?

Anmeld

13. august 2014

Michael healer

Mor11 skriver:

Det er sikkert forskelligt fra kommune til kommune, så kommer nok an på hvilken kommune du bor i

Anmeld

13. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Chevro skriver:

Det var da noget underligt noget. Hvad siger banken til det?

Har ikke spurgt dem, da jeg ikke gad arbejde mere i det efter adskillige forsøg på netbank hvor den fint godkender, men efterfølgende har jeg stadig modtaget girokort. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.