Så skuffet over min mor ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. august 2009

wamse

Min mor har efter mange års singel-liv fundet sig en kæreste, hvilket er hende vel undt, men problemet er bare at ALT drejer sig om ham og hvad han mener og har lyst til. Hendes interesse i os og hendes børnebørn er total væk, og hun brænder aftaler. Vi skulle på fælles hyttetur med hendes søskende i weekenden, en fast tur hver år, og hun skulle så komme fra fredag - søndag. Jeg arbejder fredag til kl. 18, så vi kunne først komme lørdag over middag, da min lillebror blev 30, og vi kørte forbi med kage. Hun har brokket sig total over at vi ikke kom før, og det viste sig så at hun selv var kørt ud til kæresten istedet for. Så hun kom sidst på eftermiddagen lørdag, og fortalte at hun iøvrigt heller ikke ville sove der.

Hun har også været total kold overfor mig, der har det sværest med min fars sygdom nu. Hun afskyr ham, og tager heller ikke telefonen når han ringer. Det fryder hende at mine brødre ikke virker så kede af min fars sygdom, men jeg har talt med dem, og de er bestemt også kede af det. Han har så en bil, han ikke mere kan køre i, han ville tilbyde hende den, gratis med alt betalt, og hvis hun ikke ville have den, kunne min mand og jeg få den. Hun vidste at vi godt ville have den, og hun havde sagt nej til bilen, men nu ville hun så godt have den, for så kunne hun køre ud til kæresten. Jeg synes bare hun tager rø... på min far ved dette, når jeg ved hvordan hun ellers sviner ham til.   Er så skuffet over hendes måde at være på lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
åh nej hvor træls.

det er virkelig sandt, når det er man siger at grænsen mellem sindsyge og forelskelse er meget lille...

Jeg håber hun bliver sig selv igen. Men hun kan sikkert ikke engang se det, hvis I siger det?

Anmeld

17. august 2009

mariamiss6

puuuha det lyder også grimt.... kan godt forstå du er skuffet over hende...

Anmeld

18. august 2009

wamse

Har prøvet det en gang før med hende, med en anden kæreste for mange år siden, han lagde an på mig i hendes hjem, og hun vendte det til at det var mine egen skyld. Hun er vildt jaloux, enda også overfor mig, hvis jeg fx forsøger at spørge ind til denne nye forhold.
tror vi har brug for en stor pause lige pt.

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

Kan virkelig godt forstå du er skuffet over hende,... Jeg synes ikke hun kan tillade sig og brokke sig at I ikke kom før og hun så kommer senere...

Kalder man ikke det at være dobbel moralsk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.