Valg af flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken flyverdragt skal vi vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

516 visninger
9 svar
2 synes godt om
12. august 2014

Lunae

Min datter skal have én af disse flyverdragte, men hvilken skal vi vælge?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes begge er rigtig pæne, men syntes valget kommer an på din piges farver osv. Thea ville se bleg ud i nr, men nr 2 ville feks være en god farve til hende. Håber det gir mening? Vh stine

Anmeld

13. august 2014

majba

Lunae skriver:

Åh det svært! Nr 2 ser mere robust ud og ligner en der kan holde til mere. Kan rigtigt godt lige Hummel mærket på ærmet så den "lyser" lidt på. Hvor i mod jeg godt kan lide tryk knapperne ved lynlåsen og lommerne ved den anden :-) jeg ville tage ud at mærke på dem inden jeg bestemt mig, hvis jeg var dig :-)
Men min fravorit er nr 2.

Anmeld

13. august 2014

Vik

Er helt forelsket i nr 1 synes bare den er bare så fed..ville haft købt den til min pige, men hun passer stadigvæk dragten fra sidste sæson. 

Anmeld

13. august 2014

Lunae

StineW79 skriver:

Syntes begge er rigtig pæne, men syntes valget kommer an på din piges farver osv. Thea ville se bleg ud i nr, men nr 2 ville feks være en god farve til hende. Håber det gir mening? Vh stine

Det her er min datter
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lunae skriver:

Det her er min datter

Ka se hun har samme lyse farver som mine piger, så tror jeg ville vælge nr 2! Men syntes stadig de begge er rigtig fine. Vh stine

Anmeld

13. august 2014

LinLin

Lunae skriver:

Jeg ville vælge nummer 2 da jeg synes pelskraver er enormt upraktiske (sne der sidder fast) - og i øvrigt synes jeg 2'eren er "sejere"

Anmeld

14. august 2014

Muffinmus

Hmm, hvilken en af dem er "blødest"??

Synes AAAALT for mange flyverdragte er stive og ikke ret gode til bevægelser faktisk.... Både dyre og billlige. Ikke fedt at lave overtøj der i virkeligheden ikke er ret børnevenligt, men ser pisse godt ud. Komforten må komme i første række sammen med holdbarheden/vandtæthed/åndbarhed. Så kig på hvad der står....søjletryk på min 5000 og så skal åndbarheden være det samme hvis den skal være rar at have på:-)Så vælg ud fra det i stedet for udseende...når det er sagt kan jeg bedst lide nr 1:-)

Er forelsket i mange ting lige nu...puha, men heldigvis har jeg stort set købt alt vinterovertøj til mine unger allerede samt støvler til den ene..de to andre har kun et par vintersko stående lige nu, men alle mine børn skal have i hvert fald 2 stk vinterfodtøj så jeg mangler lidt der:-)

Anmeld

14. august 2014

MorDk

Nummer 2 Har rigtig gode erfaringer med den!! Og en våd pelskant er bare ikke fedt... 

Anmeld

14. august 2014

Tranebaer

Nr. 1 hvis det er ægte pels Så har det jo rent faktisk en funktion. Falsk pels bliver ulækker og irriterende.

Er heller ikke så vild med hummelstriberne på nr. 2, synes det er grimt med tøjets mærke som central del af tøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.