Pottetræning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
13 svar
9 synes godt om
12. august 2014

Bell'star

Ved hvilken alder tænker I, at man kan begynde at forsøge at træne i, at sidde på potte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Miia90

Min datter som bliver 3år om 3 mdr, har lige smidt bleen for knap 14 dage siden

Anmeld

12. august 2014

Rikke vuholm

Vi er igang her og har været det hen over sommeren. Min datter er 3+. Hun var først klar nu

Anmeld

12. august 2014

Kokosnødden

Vi begyndte at træne stille og roligt, da vores datter var ca. 2 år, og hun har ikke brugt ble siden hun var 2,5 år. Synes det var en fin alder at starte, idet at hun viste interesse for det. 

Jeg synes ikke, at man skal tænke så meget på hvilken alder de har, men mere hvornår de viser interesse for det  

Anmeld

12. august 2014

TNBC

Bell'star skriver:

Ved hvilken alder tænker I, at man kan begynde at forsøge at træne i, at sidde på potte?

Når barnet begynder at vise intressere for det. Jeg vil ikke sætte alder på, for det er forskelligt fra barn til barn. 
Nogen er klar før de fylder to, nogen når de er 3, andre er 4.

Anmeld

12. august 2014

Bell'star

Miia90 skriver:

Min datter som bliver 3år om 3 mdr, har lige smidt bleen for knap 14 dage siden

Hvor flot, det må være dejligt for jer

Men nu tænker jeg ikke sådan helt at smide bleen, (min søn bliver kun 1 år her D. 25.) så det var mere sådan hvornår man skal begynde at sætte ham på potten, så han kan lære hvad det går ud på - ligesom man træner med tandbørster inden tænderne kommer frem-agtigt

Anmeld

12. august 2014

Miia90

Bell'star skriver:

Men nu tænker jeg ikke sådan helt at smide bleen, (min søn bliver kun 1 år her D. 25.) så det var mere sådan hvornår man skal begynde at sætte ham på potten, så han kan lære hvad det går ud på - ligesom man træner med tandbørster inden tænderne kommer frem-agtigt

Vi prøvede første gang med potte/toilet da hun var fyldt 2år

Anmeld

12. august 2014

Bell'star

Miia90 skriver:

Vi prøvede første gang med potte/toilet da hun var fyldt 2år

Det lyder som en meget fornuftig alder at begynde ved ca.

Tak for hjælpen

Anmeld

12. august 2014

lottemusen

Bell'star skriver:

Vi satte vores søn på potte da han var 9 måneder (mener jeg det var). Han kunne rigtig godt lide at sidde der, men det var kun indtil han lærte at gå. Så havde han ikke tid til at sidde der mere  Men nu er vi så småt startet igen med at sætte ham på potte hver aften. Det vil han gerne. Han bliver to i september.

Anmeld

12. august 2014

Bianka

Vi begyndte med potten da han var 1 1/2 år, men han syntes toilettet var mere spændende, så vi købte et sæde til ham. Nu laver han både stort og småt på toilettet og har ofte tør ble fordi han selv siger til når han skal tisse, og så kan vi sagtens nå at få ham derud. Han blev 2 år midt juni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.