Til jer med pco/pcos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Det tog et år at blive gravid med vores datter, havde fået afvide at je slet ikke lavede æg og vi skulle starte i hormon behandling i januar 12 testede positiv 3 uger efter den udmelding 29 november 11 

Vi blev så enige om at da det jo tog så lang tid første gang droppede prevention og "stod af i Roskilde" indtil oktober sidste år hvor vi gik igang med at lave Nr2, jeg testedepositiv start december, aborterede 30 december og testede positiv igen 1 februar  ret godt gået når jeg ikke laver æg overhoved

Årh det er da en dejlig beretning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Kindfed

Jeg har angiveligt PCOS i svær grad og har svaret Andet. Jeg har været i behandling med Metformin som det eneste. Første gang tog det omkring halvandet år, men jeg aborterede. Anden gang tog det to måneder umiddelbart efter aborten og tredje gang en måned! Så det behøver slet ikke være helt håbløst.

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Jeg har angiveligt PCOS i svær grad og har svaret Andet. Jeg har været behandling med Metformin som det eneste begge gange. Første gang tog det omkring halvandet år, men jeg aborterede. Anden gang tog det to måneder umiddelbart efter aborten og tredje gang en måned! Så det behøver slet ikke være helt håbløst.

Det er rart at høre, for når man får dommen, så ser det hele håbløst ud!

Anmeld

12. august 2014

et-ønske

Første gang blev jeg gravid efter kort hormonbehandling (pergotime) det tog et år - men der gik også 9 mdr før de fandt ud af at jeg havde PCO.

Anden gang tog det knap to år og vi var i behandling i knap et år. Efter første IUI forsøg stod jeg med en positiv test den 26/5-14 kom vores tvillinger til verden så det er bestemt muligt

Anmeld

12. august 2014

Kindfed

Anonym skriver:

Det er rart at høre, for når man får dommen, så ser det hele håbløst ud!

Åh ja. Jeg skulle til at starte behandling lige inden, jeg blev gravid første gang. Da jeg så aborterede, gned det ekstra salt i såret, at jeg ikke måtte starte i behandling alligevel, fordi de kunne se, at jeg jo godt kunne blive gravid selv Jeg var fuldstændig knust. Men så gik der jo fandme næsten ingen tid, før jeg var gravid igen, og nu er han pludselig fire år og har en lillesøster.

Op med næbbet

Anmeld

12. august 2014

Jeia

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig.
Jer med pco/pcos - har i kunnet blive gravide og hvordan?

Fortæl meget gerne om jeres forløb.

Med nr 1 havde vi prøvet i to år, så kom jeg på methformin og var rigtig fanatisk med hvad jeg spiste, husker ikke hvad bogen hed. Blev gravid med det samme. Med nr to spiste jeg efter bogen: spis dig gravid, som er knapt så drastisk, som den kur jeg var på ved nr. 1. Blev gravid efter 3 mdr. Nr 3 kom i første hug, nåede ikke at lægge kosten om, men spiser nu generelt sundt. Nu er jeg gravid med nr. 4, som er en smutter :-) Så det kan sagtens lade sig gøre. 

Anmeld

12. august 2014

Maurasmussen

Anonym skriver:

Blev du gravid naturligt?

Ja det er jeg.

Anmeld

13. august 2014

BA

Med nr. 1 blev jeg gravid allerede første gang vi prøvede, men levede også efter Spis dig gravid. Jeg mistede dog tidligt i forløbet, men blev gravid igen med det samme, som jeg dog igen mistede, men som før blev jeg gravid igen med det samme og denne gang fik vi vores dejlige datter. Denne gang ved jeg ikke, hvordan det står til, har først testdag på mandag og er i gang med første forsøg efter at have fået fjernet hormonspiral. Lever dog igen efter Spis dig gravid, da det jo gav pote sidst 

Anmeld

13. august 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min svigerinde og svoger havde prøvet i et år(ved ikke hvornår inden for det år hun fik konst pcos) så blev de henvist til videre undersøgelser. Men kunne så afblæse det hele da hun var blevet gravid helt naturligt.

Håber for jer at I snart får jeres ønskebarn

Anmeld

13. august 2014

Chewy

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig.
Jer med pco/pcos - har i kunnet blive gravide og hvordan?

Fortæl meget gerne om jeres forløb.

Jeg blev gravid på naturligvis efter 1 år uden p-piller. Vi prøvede 8 mdr først og prøvede så med hormoner i 2-3 mdr. uden held. Så holdt vi sommerferie fra det hele og så blev vi gravide

Nu prøver vi at lave en lillebrøster og har testdag på fredag efter ægløsning i en naturlig cyklus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.