plettet uld-sofa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2014

Sitrani

Vi har en mørkelilla uldsofa herhjemme.. Og som jer med børn nok ved, så undgår man ikke helt pletter og skjolder.. Jeg har idag vasket det aftagelige betræk på uldprogram, og det gik fint, men skjolderne er der stadig!!! Det ser så grimt ud! Det er nogle ret store skjolder, og nogle få mindre pletter.. Hvad et jeres råd? Skal jeg prøve vanish, eller..? Håbet nogen har et godt råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Sitrani skriver:

Vi har en mørkelilla uldsofa herhjemme.. Og som jer med børn nok ved, så undgår man ikke helt pletter og skjolder.. Jeg har idag vasket det aftagelige betræk på uldprogram, og det gik fint, men skjolderne er der stadig!!! Det ser så grimt ud! Det er nogle ret store skjolder, og nogle få mindre pletter.. Hvad et jeres råd? Skal jeg prøve vanish, eller..? Håbet nogen har et godt råd

Jeg putter opvaske midl på pletter , lader det ligge i en lukket pose i et par timer og vasker det så . Det får næsten altid mine pletter af ;D bare husk at gnibbe sæben rigtigt ind

Anmeld

13. august 2014

Sitrani

Moooooooartilto:) skriver:

Jeg putter opvaske midl på pletter , lader det ligge i en lukket pose i et par timer og vasker det så . Det får næsten altid mine pletter af ;D bare husk at gnibbe sæben rigtigt ind

Tak for rådet! Det må jeg prøve.. Bare træls når jeg lige har vasket dem Men der er nok ikke andet for end at prøve...

Anmeld

13. august 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Sitrani skriver:

Tak for rådet! Det må jeg prøve.. Bare træls når jeg lige har vasket dem Men der er nok ikke andet for end at prøve...

Ja sådan havde jeg det ogs ;D

Det var min moster der sagde at hvis jeg puttede det på og lukkede sæben og skrubbede med tuden fra sæben ind i pletten så hjalp det

Jeg har efterhånden fået min datters tøj rent mange gange med den viden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.