Er denne æl test positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2014

Mulle0802

Efter mange dage med testning (i dag dag 22) og ægløsningsslim, to dage med meget og så i går og i dag med kun lidt troede jeg at jeg havde mistet den. Men har så lige fået ondt i højre side af underlivet og testede, er den ikke positiv? Har aldrig ramt en positiv så ved ikke helt om den kun er tæt på. Synes den ser tydligere ud på billedet end i virkeligheden. 

Hvis den er positiv er det så inden for 24-36 timer ægløsningen falder? Eller har jeg ægløsning nu? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Hullabullabulla

Trinze86 skriver:

Efter mange dage med testning (i dag dag 22) og ægløsningsslim, to dage med meget og så i går og i dag med kun lidt troede jeg at jeg havde mistet den. Men har så lige fået ondt i højre side af underlivet og testede, er den ikke positiv? Har aldrig ramt en positiv så ved ikke helt om den kun er tæt på. Synes den ser tydligere ud på billedet end i virkeligheden. 

Hvis den er positiv er det så inden for 24-36 timer ægløsningen falder? Eller har jeg ægløsning nu? 

Jo den er helt bestemt positiv. Jo æl falder 24-36 timer efter første positive test, og reelt set ved du jo ikke om den har været positiv i nat, og at du dermed har æl nu?

Så i må bare igang

Anmeld

12. august 2014

sandramor

Den er så absolut positiv.. Og ægløsningen vil normalvis falde 24-36 timer efter din positive test... Så det er bare i gang med at hygge 

Anmeld

12. august 2014

Mulle0802

Tak for svar.. Wee første positive test. Jeg har ikke testet de to sidste dage da jeg forlængst troede ægløsningen var sket. Har altid kun testet dag 12-17 min cyklus er ca. 30 dage. Men måske ligger min æl bare sent.  for det kan lykkes. Har prøvet et halvt år. Skal jeg stoppe med at teste eller fortsætter man? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.