Uhh den ventetid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. august 2014

BA

Uhh altså hvornjeg synes der er længe til testdag, på mandag. Synes jeg tolker på alt og det klør i fingrene for at teste allerede selvom chancen for at fange noget er så lille. Vil jo så bare gerne være gravid igen, troede faktisk at tålmodigheden ville være større her anden gang, men nej, jeg er nøjagtig lige så utålmodig som første gang 

Vil egentlig ikke så meget med dette indlæg udover at lukke lidt vente-damp ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Chewy

BA skriver:

Uhh altså hvornjeg synes der er længe til testdag, på mandag. Synes jeg tolker på alt og det klør i fingrene for at teste allerede selvom chancen for at fange noget er så lille. Vil jo så bare gerne være gravid igen, troede faktisk at tålmodigheden ville være større her anden gang, men nej, jeg er nøjagtig lige så utålmodig som første gang 

Vil egentlig ikke så meget med dette indlæg udover at lukke lidt vente-damp ud 

Ved hvordan du har det Det er ulideligt! Jeg har testdag på fredag og er ved at gå til. Har lovet mig selv ikke at test før tid, men for hulan hvor er det svært

Anmeld

13. august 2014

BA

Har du nogen symptomer eller er du også der hvor man tolker på det mindste?

Anmeld

13. august 2014

Chewy

BA skriver:

Har du nogen symptomer eller er du også der hvor man tolker på det mindste?

Jeg har mens murren og det har jeg haft siden en uge efter ÆL. Ellers har jeg ikke nogen, men håber meget den mens murren er fordi min livmoder arbejder på at gøre plads til et lille liv

Hvad med dig?

Anmeld

13. august 2014

BA

Jeps også murren her, håber at der bliver arbejdet på noget godt og så er jeg træt, med træt på.... Håber sådan at det er fordi jeg er gravid ellers har det da lange udsigter og jo så er jeg rimelig pirrelig.... Håber for mandens skyld at det er en graviditet 

Anmeld

13. august 2014

Chewy

BA skriver:

Jeps også murren her, håber at der bliver arbejdet på noget godt og så er jeg træt, med træt på.... Håber sådan at det er fordi jeg er gravid ellers har det da lange udsigter og jo så er jeg rimelig pirrelig.... Håber for mandens skyld at det er en graviditet 

Hi hi, ja det kan være hårdt at være mand når hormonerne raser

Hvornår har du testdag? Hvor langt ville du være?

Anmeld

13. august 2014

BA

Jeg har testdag på mandag hvor jeg vil være 4+0 så jeg skal lige vente lidt længere end dig har du kunnet dy dig og vente med at teste eller har du smugtestet lidt? Jeg har heldigvis ikke nogen g.teste hjemme, ellers ville de nok forsvinde 

Synes det vil være lidt vildt hvis det er lykkedes. Min søde lille datter på elleve måneder, vil i så tilfælde have gjort mig lidt overtroisk, da hun dagen efter ægløsning pludselig begyndte at komme kravlede med en stor babydukke, som jeg nu skal have siddende på skødet eller gå rundt med.... Hun har ellers ikke rigtigt været interesseret i den og hun kan godt blive pænt sur, hvis jeg ligger den fra mig....Nogen gange skal de side på skødet sammen og have læst en bog eller sunget en sang... Vil være lidt vildt, hvis hun fornemmer noget og er i gang med at øve sig... Og ellers så er det da en meget pudsig lille leg 

Krydser fingre for os begge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.