R.i.p robin williams

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
10 svar
3 synes godt om
12. august 2014

TNBC

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Christine

12. august 2014

LinLin

Ej?!

Anmeld

12. august 2014

stjernehimmel

12. august 2014

TNBC

LinLin skriver:

Ej?!

Jo, selvmord.

Anmeld

12. august 2014

LinLin

Yurie skriver:

Jo, selvmord.

Ja jeg læste det lige bagefter...

Anmeld

12. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det er skrækkeligt...

Stakkels hans familie der nu står overfor det uforståelige med hvorfor han valgte at gøre det...

Kan se på FB at der virkelig er mange store stjerner der dedikerer deres tanker til ham og hans familie lige nu...

troede først det var endnu en and som det før er sket...

Men nej...

Verden er blevet en stjerne fattigere...

Anmeld

12. august 2014

TNBC

Wampires skriver:

Det er skrækkeligt...

Stakkels hans familie der nu står overfor det uforståelige med hvorfor han valgte at gøre det...

Kan se på FB at der virkelig er mange store stjerner der dedikerer deres tanker til ham og hans familie lige nu...

troede først det var endnu en and som det før er sket...

Men nej...

Verden er blevet en stjerne fattigere...

Han havde en kæmpede deprasion(flere år), kæmpede med dæmoner hver eneste dag, han var indlagt på sådan et rehabcenter i juli. 

Anmeld

12. august 2014

Chewy

Ja, det er så synd. Han var fantastisk. Min veninde og jeg har besluttet at vi skal have Robin William aften i aften for at ære hans minde med masser af snoller og RB film maraton.

RIP Robin

Anmeld

12. august 2014

EAF

Yurie skriver:

Har også lige læst det, simpelthen sørgeligt. Robin Williams  (Er jo 4 timer bagud her i Nuuk, så er håbløst bagud med hensyn til nyhederne) Min mor mener det er selvmord, hvorfor ved jeg ikke - men hvis han har en afhængighed af stærke stoffer, så kan man vel godt sige at det er. Han var kun et par år ældre end min egen mor, det er alt for tidligt. Er jo vokset op med hans film, man føler en sær tilknytning til ham i form af hans roller og hvad de har givet een af oplevelser i forbindelse med at se filmene. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.