Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hver gang jeg barberer mig får jeg knopper, rigtig mange, de klør og er virkelig ubehagelige.. Hva gør i andre som også får det for at undgå det?
Hver gang jeg barberer mig får jeg knopper, rigtig mange, de klør og er virkelig ubehagelige.. Hva gør i andre som også får det for at undgå det?
Jeg har en vaske hanske jeg gnubber med når jeg er i bad...
jeg får knopper da huden ikke lader hårene komme "ud" igen og de derved bliver indgroet...
stjernehimmel skriver: Jeg har en vaske hanske jeg gnubber med når jeg er i bad... jeg får knopper da huden ikke lader hårene komme "ud" igen og de derved bliver indgroet...
Jeg har fundet ud af, at det hjælper at bruge barberskum uden parfume. Fx Änglemark.
Samtidig skal du helst undgå stramme trusser lige efter barbering. Kroppen skal have plads til at ånde
det har virket på mig
Flødebollen skriver: Jeg har fundet ud af, at det hjælper at bruge barberskum uden parfume. Fx Änglemark. Samtidig skal du helst undgå stramme trusser lige efter barbering. Kroppen skal have plads til at ånde det har virket på mig
Bruger du noget til at barberer dig med, ud over skraberen.? og er det en engangsskraber eller en med udskiftelige blade.?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128