Blev bare så ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
5 svar
10 synes godt om
11. august 2014

Anonym trådstarter

Åha jeg er tudefærdig og mega trist

Nu har kæresten og jeg prøvet på 4 måneder med ingen held og en positiv test som så gik hen i en bio 

Jeg får så at vide her til aften af min veninde igen venter sig og er 4 måneder henne, jeg bliver barnedåb ked af det for det eneste ønske jeg har er at få et barn men det lykkedes bare ikke for os, jeg kan virkelig ikke have det 

skulle bare ud med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Miia90

Har det på mase måde

Anmeld

11. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Nu har kæresten og jeg prøvet på 4 måneder med ingen held og en positiv test som så gik hen i en bio 

Jeg får så at vide her til aften af min veninde igen venter sig og er 4 måneder henne, jeg bliver barnedåb ked af det for det eneste ønske jeg har er at få et barn men det lykkedes bare ikke for os, jeg kan virkelig ikke have det 

skulle bare ud med det 

Det er selvfølgelig ikke sjovt, men rooolig nu 4 måneder er slet ikke længe at prøve, det skal nok komme

Anmeld

11. august 2014

TNBC

Anonym skriver:

skulle bare ud med det 

Det er en naturlig reaktion. 

Det er jo aldrig sjovt at skulle kæmpe for noget, som andre nærmest bare får. 

og som en anden siger; 4måneder er ikke længe. 

Tænk positivt og vær glad på din venindes vegne.

Anmeld

11. august 2014

Snorkfrøkenen

http://www.jordemoder.dk/dk/FAQ_Insemination.aspx

" Hvad er chancen for at blive gravid uden behandling? 
  Når man er 25 år tager det i gennemsnit 4 måneder at blive gravid
  Når man er 35 år tager det i gennemsnit 8 måneder at blive gravid
Har du forsøgt at opnå graviditet i mere end 12 måneder er der god grund til at begynde en udredning for at undersøge om der er en årsag til at du ikke er blevet gravid."

Fire måneder er altså gennemsnitligt for én på 25. Det vil jo sige at rigtig mange bruger meget længere tid. Tag det stille og roligt. At stresse hjælper i hvert fald ikke - tværtimod. Jeg tør næsten garantere at de fleste, der har forsøgt at blive gravide, kender til din desperation og frustration og mest af alt angsten for, om det nogensinde vil lykkes. Jeg har selv været der et par gange! Men jeg vil også vove at påstå at der ikke er grund til panik efter "kun" 4 måneder.

Find æl-testene frem og kom i gang med "arbejdet". Held og lykke! 

Anmeld

11. august 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

skulle bare ud med det 

Trøstekram til dig. Du har det som du har det og det er der ikke nogen der kan tage fra dig.

Jeg håber snart at du også må få en lille spire i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.