4 dage over tid, ingen posetive test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
6 svar
2 synes godt om
11. august 2014

aclean

Åhh jeg er gået 4 dage over tid, hvor er det frustrerende at testerne jeg tager viser negativ. Hvorfor kunne den menstration så ikke bare komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

LilleMie

aclean skriver:

Åhh jeg er gået 4 dage over tid, hvor er det frustrerende at testerne jeg tager viser negativ. Hvorfor kunne den menstration så ikke bare komme.

Åh hvor jeg kender det, det er så frustrerende  Man håber og håber, men for hver negativ test, bliver frustrationen bare større 

Jeg har ingen gode råd, men det sker desværre, at mens er forsinket uden grund. Sidste cyklus gik jeg ca. 14 dage over tid og fik min mens 30 dage efter en positiv ægløsningstest , men alle test viste negativ og min mens kom da også til sidst!

Men det føles virkelig som spild af tid, at gå og vente. For hvis man alligevel ikke er gravid, så må mens bare gerne komme, så man kan prøve igen!!

Håber på bedre held for dig, og jeg krydser fingre for, at du er en af dem, der tester positivt sent 

Anmeld

11. august 2014

Chiip91

Årh, er præcis i samme situation er også gået 4dage over, og stadig negative tests :/

for du får en positiv snart

Anmeld

11. august 2014

Chiip91

Årh, er præcis i samme situation er også gået 4dage over, og stadig negative tests :/

Anmeld

11. august 2014

Sahara82

Ej er gået præcis 4 dage over tid og har kun haft negative teste. Så frustrerende, så jeg kender præcis din følelse

Anmeld

11. august 2014

aclean

Chiip91 skriver:

Ja det er bare det værst, tisser også hele tiden. Håber den er der ved dig 

Anmeld

11. august 2014

aclean

Sarah82 skriver:

Ej er gået præcis 4 dage over tid og har kun haft negative teste. Så frustrerende, så jeg kender præcis din følelse

Sarah82 så kender du jo også alt til det:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.