Hej piger
Jeg prøver at blive gravid med mit andet barn. Har PCO og har været i behandling med hormoner, hvor vi er blevet insemineret. Har overstået 3. insemineringsforsøg i juni uden bid. Fik så min mens og kunne efterfølgende mærke at min livmoder arbejdede og fulgte så med på ÆL test, fordi det føltes meget som ægudvikling. Havde så ÆL naturligt d. 31 juli og vi gjorde selvfølgelig vores for at fange det kære æg
Når jeg har fået hormoner har jeg haft en del mens murren efter ÆL og indtil min mens kom, og har så flere gange troet at jeg var gravid, men nej.
Nu har jeg så mens murren efter en naturlig mens og ÆL og så tænker jeg, at så må den da være der?
Men så kommer jeg i tvivl om det er normalt i en naturlig cyklus at have mens smerter i ca. 1 uge inden mens? De sidder sådan primært hen over lænden og så stikker det lidt i underlivet en gang imellem. Ellers har jeg ikke andre symptomer.
Kan det betyde en graviditet, eller skal jeg ikke lægge så meget i de mens smerter?
Mens smerter var det eneste jeg havde indtil uge 8-9 ca. i min første graviditet.
Håber I vil komme med jeres meninger
Anmeld