Hjælp til sovning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. august 2014

Anonym trådstarter

Vi er lige ved at blive forældre for anden gang, den store er snart 3 år. Problemet er at vores værelser er med gennemgang til hinanden. Vi skal igennem den stores værelse for at komme ud. Havde egentlig ikke tænkt så meget over det før nu.. Den lille vil da helt sikkert vække den store, vil den ikke ? Hvad filan gør man så? Jeg kan gå ovenpå og sove på sofaen, (skod sofa man ikke engang kan strække ben i) , synes bare ikke det er helt optimalt, og hvor længe skulle det så stå på?? 

Hvad gør/gjorde i andre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror ik det bliver et problem, da børn ka sove fra den mest sindsyge larm.

Da jeg var barn, sov vi forresten alle sammen samme i samme værelse, og der var det heller aldrig noget problem. Vh stine

Anmeld

11. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Vi er lige ved at blive forældre for anden gang, den store er snart 3 år. Problemet er at vores værelser er med gennemgang til hinanden. Vi skal igennem den stores værelse for at komme ud. Havde egentlig ikke tænkt så meget over det før nu.. Den lille vil da helt sikkert vække den store, vil den ikke ? Hvad filan gør man så? Jeg kan gå ovenpå og sove på sofaen, (skod sofa man ikke engang kan strække ben i) , synes bare ikke det er helt optimalt, og hvor længe skulle det så stå på?? 

Hvad gør/gjorde i andre? 

Bytter værelse? Eller tager det som det kommer. 

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Bytter værelse? Eller tager det som det kommer. 

Det er ikke en mulighed at bytte værelse da der ikke bil være plads til vores seng osv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.