Pyhaaa 5 årig , det hårdt !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.757 visninger
10 svar
4 synes godt om
10. august 2014

Lady Marion <3

Har glemt hvordan det var med mine store da de var små ��min dreng (min ellers meget fornuftige dreng) blev 5 i april , han trækker tænder ud for tiden , så meget at jeg spekulere på om noget er galt , han råber / taler meget højt hele tiden , pludselig voldsom krudt i numsen og virker som om han ikke kan finde ro , han er fræk og svarer igen , lytter ikke efter og gør lige hva han lyster ��er det alderen ? Kan det være reaktion på børnehave skift for 1 md siden ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror desvære at det er alderen.. Thea har i hvert fald også en periode lige nu, hvor at hun regner med at vi er tankelæser, og bliver stiktosset hvis vi så ik lige forstod hva det var hun lige tænkte.

Og tror ik at der er noget tøj i skabet der er det rigtige osv osv osv. 

Håber i hvert fald bare at det bare en periode.. Vh stine

Anmeld

10. august 2014

Lady Marion <3

Pyha det er beroligende at høre �� han virker som en uregerlig teenager og helt uden manere ��

Anmeld

10. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lady Marion <3 skriver:

Pyha det er beroligende at høre �� han virker som en uregerlig teenager og helt uden manere ��

Tænker at hvis de er umulige nu, må de blive blide som engle, når de bliver teenager vh stine

Anmeld

10. august 2014

Lady Marion <3

StineW79 skriver:

Tænker at hvis de er umulige nu, må de blive blide som engle, når de bliver teenager vh stine

Det håber jeg du har ret i

Anmeld

10. august 2014

Tullepoder

Lady Marion <3 skriver:

Har glemt hvordan det var med mine store da de var små ��min dreng (min ellers meget fornuftige dreng) blev 5 i april , han trækker tænder ud for tiden , så meget at jeg spekulere på om noget er galt , han råber / taler meget højt hele tiden , pludselig voldsom krudt i numsen og virker som om han ikke kan finde ro , han er fræk og svarer igen , lytter ikke efter og gør lige hva han lyster ��er det alderen ? Kan det være reaktion på børnehave skift for 1 md siden ??

Vores pige på 5 år, er også inde i en træls periode. Tænker tit 'hvor gik det lige galt'
Hendes verden kan gå helt i stykker hvis vi fx. Stopper hende i en leg, fordi man skal hjem.
Hun svare igen, og bruger så de gloser som vi bruger på hende, SÅ provokerende
Hun er for det meste en sød pige, men fra tid til anden knækker filmen for hende

Anmeld

11. august 2014

EAF

Lady Marion <3 skriver:

Du har lige beskrevet min søn, han er 4.5 år  Han har dog alle dage haft krudt i røven, så det er der ikke noget nyt i. Og det sidste halve år har han brugt vores gloser på os efterfølgende og tilmed i situationer hvor det passer ind. Det er skide skægt den lille vaks altså  Vi tager det ikke for noget, han hører stadigvæk efter i vigtige situationer som inde i byen med biler og den slags. Resten er ofte noget vi i bund og rund godt kan hoppe op og falde ned på, fordi de netop ikke er vigtige ting hvor han eller vi kan være i fare. Pt. er vi i Nuuk og er ved at finde ud af hvordan det foregår her i Grønland 

Anmeld

11. august 2014

Lady Marion <3

Tullepoder skriver:

Vores pige på 5 år, er også inde i en træls periode. Tænker tit 'hvor gik det lige galt'
Hendes verden kan gå helt i stykker hvis vi fx. Stopper hende i en leg, fordi man skal hjem.
Hun svare igen, og bruger så de gloser som vi bruger på hende, SÅ provokerende
Hun er for det meste en sød pige, men fra tid til anden knækker filmen for hende

Lyder MEGET som min dreng  Det MÅ være alderen .

Anmeld

11. august 2014

Lady Marion <3

SummaSummarum skriver:

Du har lige beskrevet min søn, han er 4.5 år  Han har dog alle dage haft krudt i røven, så det er der ikke noget nyt i. Og det sidste halve år har han brugt vores gloser på os efterfølgende og tilmed i situationer hvor det passer ind. Det er skide skægt den lille vaks altså  Vi tager det ikke for noget, han hører stadigvæk efter i vigtige situationer som inde i byen med biler og den slags. Resten er ofte noget vi i bund og rund godt kan hoppe op og falde ned på, fordi de netop ikke er vigtige ting hvor han eller vi kan være i fare. Pt. er vi i Nuuk og er ved at finde ud af hvordan det foregår her i Grønland 

Min dreng hører også efter når det virkelig gælder trods alt  Men Syntes han har en alder nu hvor der er visse normer der bør overholdes  Nuuk spændende 

Anmeld

12. august 2014

Tullepoder

Lady Marion <3 skriver:

Lyder MEGET som min dreng  Det MÅ være alderen .

Tror jeg du har ret i

Men trodsalder + stædighed + temperament = spring farlig cocktail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.