Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.385 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2014

kristina1124

Hej

Jeg har et lidt sart spørgsmål, jeg har haft sådan en underlig fornemmelse i maven de sidste par dage, det trykker sådan nederst i mave næsten ved underlivet, jeg har haft tynd mave i et par dage også, samt mærkelige " hvide" klumper i afføringen.. Jeg ved virkelig ikke hvad der skyldes og det gør bare så ondt og lugter hæsligt .. Nogen der har prøvet det samme evt?? Eller ved noget om det �� 

Mange hilsner Kristina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Tildemor

Altså da jeg fandt ud af jeg var gravid, havde jeg meget murren i underlivet og, havde os meget dårlig mave, har fået at vide at det er fordi alt bliver rykket rundt på inde i kroppen og det er derfor den reagere sådan, men det der med hvide klumper ved jeg ikk noget om 

Anmeld

10. august 2014

Elgaard73

Har du problemer med fordøjelsen? Nogle af symptomerne på det, kan nemlig være trykken, diarre og ufordøjet mad (tænker at de hvide klumper kan være ufordøjede mejeriprodukter). 

Anmeld

10. august 2014

kristina1124

Mange tak for jeres svar. 

Jeg tænker ikke, at jeg er gravid (selvom jeg dog har haft tanken) bare for, at have tanken, hvis i forstår. 

Jeg har ingen problemer med fordøjelsen, så vidt jeg ved og kan mærke i hvert fald. Men hvordan finder jeg ud af om det er noget med fordøjelsen?

Anmeld

10. august 2014

kristina1124

Tildemor: hvor lang tid varerede din "specielle" afføring? Hvor mange dage efter testede du positiv? 

Jeg har underlige smerter i maven, meget underlige.. Har aldrig prøvet noget lign før :-( det gør så ondt altså! 

Føler hele tiden, at jeg skal på toilettet, gjorde du også det? ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.