Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
catharina skriver: uhh hvor spændende har selv test dag den 21.kunne da være sjovt hvis vi kunne følges ad, selvom jeg tvivler
uhh hvor spændende har selv test dag den 21.kunne da være sjovt hvis vi kunne følges ad, selvom jeg tvivler
Det kunne det!
For den er der for dig også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ikke meget respons, men pyt hver med det.
jeg er ihvertfald rigtig glad! Skal nok stå frem om et par uger
Er den ene tager i formiddags og den anden til aften?
Stor tillykke har selv test dag den 22
Lrm skriver: Er den ene tager i formiddags og den anden til aften? Stor tillykke har selv test dag den 22
Mange tak
ja nr 2 er fra i Eftermiddags, lidt underligt den var tydeligere om eftermiddagen
Anonym skriver: Mange tak ja nr 2 er fra i Eftermiddags, lidt underligt den var tydeligere om eftermiddagen
Så de er fra samme dag? Vild der er sket så stor en udvikling men fedt håber den holder fast og ikke ender i en bio
Lrm skriver: Så de er fra samme dag? Vild der er sket så stor en udvikling men fedt håber den holder fast og ikke ender i en bio
Ja det er ret vildt
tak det håber jeg også
Anonym skriver: Det kunne det! For den er der for dig også
også selv for at den er der denne gang. er begyndt at få meget ømme bryster og døjer med kvalme og svimmelhed hvilket jeg aldrig døjer med ud over sidst jeg var gravid.
catharina skriver: også selv for at den er der denne gang. er begyndt at få meget ømme bryster og døjer med kvalme og svimmelhed hvilket jeg aldrig døjer med ud over sidst jeg var gravid.
Uha spændene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128