Rengøring af computer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
4 svar
2 synes godt om
9. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Jeg er så heldig, at min mand har fået ny arbejdscomputer og så kunne vi købe den gamle for et symbolsk beløb
Men den er temmelig beskidt og når jeg googler det, kommer der flere forskellige svar på, hvad der er bedst at gøre
Så kan I hjælpe mig?? Det er en bærbar (MacBook Pro )

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

mener du sådan udseendesmæssigt eller indevendigt???

Bare husk hvis du støvsuger så hold på blæseren så den ikke snurrer rundt

En vatpind til tastaturet eller tandstikker med vat på er fantastisk...

Husk ikke opvaskemiddel, kun varmt vand og hvis du endelig vil bruge sæbe så er det bedst med vaskemiddel men kun en lillebitte dråbe i en stor spand varmt vand (put vand i til sidst for at være sikker på sæben rent faktisk deler sig og ikke bare ligger sig i toppen )

Anmeld

9. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Wampires skriver:

mener du sådan udseendesmæssigt eller indevendigt???

Bare husk hvis du støvsuger så hold på blæseren så den ikke snurrer rundt

En vatpind til tastaturet eller tandstikker med vat på er fantastisk...

Husk ikke opvaskemiddel, kun varmt vand og hvis du endelig vil bruge sæbe så er det bedst med vaskemiddel men kun en lillebitte dråbe i en stor spand varmt vand (put vand i til sidst for at være sikker på sæben rent faktisk deler sig og ikke bare ligger sig i toppen )

Uh... Der stod flere steder (som jeg googlede) at man ikke måtte bruge støvsugeren på statisk elektricitet... Nu er jeg da helt forvirret

/ Taco78 

Anmeld

9. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Uh... Der stod flere steder (som jeg googlede) at man ikke måtte bruge støvsugeren på statisk elektricitet... Nu er jeg da helt forvirret

hehe...

kender ikke så meget til bærbare...

ved bare at med stationære skal man holde på blæseren imens man støvsuger bundkort, grafikkort og køler osv hvor der sidder blæser på

Overvej måske at kontakte en computerbutik i nærheden om de kan hjælpe med at gøre den ren indefra og ud?

Anmeld

9. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Wampires skriver:

hehe...

kender ikke så meget til bærbare...

ved bare at med stationære skal man holde på blæseren imens man støvsuger bundkort, grafikkort og køler osv hvor der sidder blæser på

Overvej måske at kontakte en computerbutik i nærheden om de kan hjælpe med at gøre den ren indefra og ud?

Ja, det må jeg nok hellere

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.