Menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
5 svar
2 synes godt om
9. august 2014

CamillaK1984

Hej allesammen. Håber i kan hjælpe mig. Forhåbentlig nogle har haft lignende oplevelse. Jeg har min første mens efter fødslen og i dag er dag nr 2. Lige pludselig fik jeg følelsen af at jeg var blødt igennem tamponen. Jeg skynder mig på toilettet og ud kommer der en stor klat blod på størrelse med en tennisbold. Nogen der ved hvad det er eller har oplevet noget i samme stil???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

Leonora

CamillaK1984 skriver:

Hej allesammen. Håber i kan hjælpe mig. Forhåbentlig nogle har haft lignende oplevelse. Jeg har min første mens efter fødslen og i dag er dag nr 2. Lige pludselig fik jeg følelsen af at jeg var blødt igennem tamponen. Jeg skynder mig på toilettet og ud kommer der en stor klat blod på størrelse med en tennisbold. Nogen der ved hvad det er eller har oplevet noget i samme stil???

Jeg tænker at det er noget gammelt blod som har ligget i din livmoder siden fødslen.
Fødte du normalt og havde du en større blødning efter din fødsel?

Mvh Louise

Anmeld

9. august 2014

CamillaK1984

Hej Louise. Jeg fik akut kejsersnit, og ingen blødning efter fødslen..

Anmeld

9. august 2014

Leonora

CamillaK1984 skriver:

Hej Louise. Jeg fik akut kejsersnit, og ingen blødning efter fødslen..

Hmmm - jeg tænker at det stadig er muligt at der er opstået en blødning (hæmatom) som så kommer ud nu.

Hvor længe er det siden du har født?

Knus

Anmeld

9. august 2014

Rockertand

CamillaK1984 skriver:

Tag det helt roligt, der er opstået en samling af størknet blod, der har lukket af for udstødelse af mere blod, hvor hele blodklumpen så har løsrevet sig. Det er helt ufarligt, men føles bestemt underligt.

Anmeld

10. august 2014

CamillaK1984

Mange tak for hjælpen, jeg blev lidt forskrækket  Det er 5 mdr siden jeg fødte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.