Er så skide sur lige nu, at jeg er glad for manden ikke er her. Vi har et godt forhold og 3 dejlige børn, men er shu ved at være træt af at han bare ikke passer ordentligt på tingene.
Hvis han skifter cd/dvd lægger han dem bare i stedet for i coveret.
Så har det regnet og barnevognene var ikke sat ind, 3 gang det er sket og er jo begges ansvar, men hver gang vasker og tørrer jeg dem. Har så vasket og stilt til tørre, og manden har så bare smidt indmaden ned over, med resultat at hele vognen var fuld af mug. Fylder ikke luft i så dæk bliver ødelagt, mosler med dem så låsemekanismen på kalechen er tæt på at gå i stykker for 2 gang
stilt en masse skåle ovenpå hinanden, så de faldt ned og smadrede en masse glasskår/fade på hylden nedenunder
og jeg kunne blive ved. Er så træt af han bare ikke passer på eller har respekt for tingene og børnene lærer det jo. Vi kan bare ikke have noget eller ha det lidt her pga det
her snakker jeg ikke modekatalogshjem men at han ikke sætter tuscher væk, så der er flere gange malet med tusch på vores gulvtæppe, vores møbler og selv på væggen.
Han ryger ude men sviner sådan, og tømmer ikke askebægeret, som er sådan et stort et med låg. Der er aske og brændemærker overalt, han har brændt hul i sin jakke så den er ødelagt, brændt hul i dækkenet til vores Weber grill.
Ej er bare så træt af det er med alt, og ved ikke hvordan jeg skal trænge igennem til ham. Han er især blevet et svin efter vi er blevet gift og har fået børn
Anmeld