Sur pg frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. august 2014

Anonym trådstarter

Er så skide sur lige nu, at jeg er glad for manden ikke er her. Vi har et godt forhold og 3 dejlige børn, men er shu ved at være træt af at han bare ikke passer ordentligt på tingene. 

Hvis han skifter cd/dvd lægger han dem bare i stedet for i coveret. 

Så har det regnet og barnevognene var ikke sat ind, 3 gang det er sket og er jo begges ansvar, men hver gang vasker og tørrer jeg dem. Har så vasket og stilt til tørre, og manden har så bare smidt indmaden ned over, med resultat at hele vognen var fuld af mug. Fylder ikke luft i så dæk bliver ødelagt, mosler med dem så låsemekanismen på kalechen er  tæt på at gå i stykker for 2 gang  

stilt en masse skåle ovenpå hinanden, så de faldt ned og smadrede en masse glasskår/fade på hylden nedenunder 

og jeg kunne blive ved. Er så træt af han bare ikke passer på eller har respekt for tingene og børnene lærer det jo. Vi kan bare ikke have noget eller ha det lidt her pga det  

her snakker jeg ikke modekatalogshjem men at han ikke sætter tuscher væk, så der er flere gange malet med tusch på vores gulvtæppe, vores møbler og selv på væggen. 

Han ryger ude men sviner sådan, og tømmer ikke askebægeret, som er sådan et stort et med låg. Der er aske og brændemærker overalt, han har brændt hul i sin jakke så den er ødelagt, brændt hul i dækkenet til vores Weber grill. 

Ej er bare så træt af det er med alt, og ved ikke hvordan jeg skal trænge igennem til ham. Han er især blevet et svin efter vi er blevet gift og har fået børn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

stjernehimmel

Mange bække små, bliver til en stor å....

og SÅ får man nok...

jeg forstår dig godt, og man bliver skide frustreret når man når en vis grænse... især når det er ren og skær dovenskab.... fordi det er det a hvad jeg læser her....

hva siger han hvis du ytre dig om det?

Anmeld

9. august 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Mange bække små, bliver til en stor å....

og SÅ får man nok...

jeg forstår dig godt, og man bliver skide frustreret når man når en vis grænse... især når det er ren og skær dovenskab.... fordi det er det a hvad jeg læser her....

hva siger han hvis du ytre dig om det?

Ja lige præcis og han bliver irriteret og sur hvis jeg siger noget. En dag havde han væltet min blomst der stod i vinduet. Han havde smidt den op i potten men der lå jord på hele trappen og små blomster på spyd, der havde siddet til pynt, med spydene opad så jeg var lige ved at få den i foden  

det er som om han konstant sjusker og hopper over hvor gærdet er lavest, der er konstant krummer i smøreost, smør osv. Store tispletter når han har været på toilet, og vasker ikke hænder, skal han give den lille flaske, bliver han lagt i liften, og støtter flasken op af dynen og så ligger han selv, mens han ryger eller spiller spil . Og nogle gange løber det ved siden af så han og liften er helt våd  

han an bliver irriteret og ved ikke hvordan jeg får ham til at lytte og også forstå at det både tager ekstra tid jeg skal gå og ordne det eller at det er ufedt at få uventede gæster når han har efterladt ulækre madvarer og tispletter eller lort i kummen fordi han ikke bruger børsten 

Anmeld

9. august 2014

december-babyen

Ryger han imens han giver den lille mad???
Og det accepterer du???

Anmeld

9. august 2014

Anonym trådstarter

december-babyen skriver:

Ryger han imens han giver den lille mad???
Og det accepterer du???

Han ryger udenfor og nej jeg ville aldrig synes det ok hvis han røg mens han sad med ham. Han ligger den lille og lader ham ligge selv med flasken, imens han går ud og ryger. Ser jeg det tager jeg selvfølgelig den lille, men hvad andet kan jeg lige gøre. Han er jo et voksent menneske så han må jo også tage ansvar uden at skulle have min accept 

Anmeld

9. august 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Er så skide sur lige nu, at jeg er glad for manden ikke er her. Vi har et godt forhold og 3 dejlige børn, men er shu ved at være træt af at han bare ikke passer ordentligt på tingene. 

Hvis han skifter cd/dvd lægger han dem bare i stedet for i coveret. 

Så har det regnet og barnevognene var ikke sat ind, 3 gang det er sket og er jo begges ansvar, men hver gang vasker og tørrer jeg dem. Har så vasket og stilt til tørre, og manden har så bare smidt indmaden ned over, med resultat at hele vognen var fuld af mug. Fylder ikke luft i så dæk bliver ødelagt, mosler med dem så låsemekanismen på kalechen er  tæt på at gå i stykker for 2 gang  

stilt en masse skåle ovenpå hinanden, så de faldt ned og smadrede en masse glasskår/fade på hylden nedenunder 

og jeg kunne blive ved. Er så træt af han bare ikke passer på eller har respekt for tingene og børnene lærer det jo. Vi kan bare ikke have noget eller ha det lidt her pga det  

her snakker jeg ikke modekatalogshjem men at han ikke sætter tuscher væk, så der er flere gange malet med tusch på vores gulvtæppe, vores møbler og selv på væggen. 

Han ryger ude men sviner sådan, og tømmer ikke askebægeret, som er sådan et stort et med låg. Der er aske og brændemærker overalt, han har brændt hul i sin jakke så den er ødelagt, brændt hul i dækkenet til vores Weber grill. 

Ej er bare så træt af det er med alt, og ved ikke hvordan jeg skal trænge igennem til ham. Han er især blevet et svin efter vi er blevet gift og har fået børn 

Jeg tror desværre kun der findes 2 muligheder, endten lever du med ham som han er, eller os må i lade være at bo sammen.. Jeg personligt kunne ikke leve sammen med sådan en type.. Jeg syntes virkelig det er en umoden opførsel fra hans side af, og bare det at han kan få sig til at lade den lille ligge med flasken mens han går ud og ryger, havde fået mig til at tænde fuldstændig af.. 

Anmeld

9. august 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Jeg tror desværre kun der findes 2 muligheder, endten lever du med ham som han er, eller os må i lade være at bo sammen.. Jeg personligt kunne ikke leve sammen med sådan en type.. Jeg syntes virkelig det er en umoden opførsel fra hans side af, og bare det at han kan få sig til at lade den lille ligge med flasken mens han går ud og ryger, havde fået mig til at tænde fuldstændig af.. 

Tja at gå fra ham er ikke e. Mulighed, der skal meget til især når man har været sammen 8 år og har 3 børn.  

Jeg håber der er en mellemløsning, for har jo ikke altid været sådan. Er lidt som om han tager mig forgivet og de ting jeg gør 

Anmeld

9. august 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Tja at gå fra ham er ikke e. Mulighed, der skal meget til især når man har været sammen 8 år og har 3 børn.  

Jeg håber der er en mellemløsning, for har jo ikke altid været sådan. Er lidt som om han tager mig forgivet og de ting jeg gør 

Hold da op en sjusket mand, har han altid været så ulækker og doven?

Monica

Anmeld

9. august 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Hold da op en sjusket mand, har han altid været så ulækker og doven?

Monica

Nej, er kommet gradvist, men hurtigt gennem de sidste par år virkelig frustrerende, og jeg bliver bare set som hys pg sart især af hans forældre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.