Skolestart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
7 svar
2 synes godt om
9. august 2014

Mutti2

På mandag er det 1. Skoledag i 0 kl. For min datter. Hun har jo gået i 00 kl. 4 mdr her i foråret, hvilket på denne skole har været meget lig 0 kl.
Men skal nu altså rykke op i 0 kl.

Desværre skal jeg arb. Den dag, og har grundet nogle hektiske uger, glemt alt om at forsøge at finde en afløser den dag.

Men nu vi nærmer os, kan jeg godt mærke at min samvittighed nager mig
Selv om det jo ikke er den 1. Skoledag som sådan.

Hvordan gør i? Tager i med den dag og bliver hos dem hele dagen eller hvordan?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea starter også i 0 klasse på mandag og vi tager begge med. Vi er der fra kl 9-12, hvor første dag slutter. Vh stine

Anmeld

9. august 2014

cwl

Putte-mor skriver:

På mandag er det 1. Skoledag i 0 kl. For min datter. Hun har jo gået i 00 kl. 4 mdr her i foråret, hvilket på denne skole har været meget lig 0 kl.

Desværre skal jeg arb. Den dag, og har grundet nogle hektiske uger, glemt alt om at forsøge at finde en afløser den dag.

Kram

Vi var med den første dag da hun skulle starte i 0 kl. og kunne mærke at det betød meget for hende. Men nu hvor hun skal i 1. kl. der er vi ikke med.

Jeg håber I finder en løsning. Ellers er jeg sikker på at lærerne er forstående.

Anmeld

9. august 2014

SandraXOXO

Vores har også gået i førskole de sidste 4 mdr, og vi har fået at vide at her når de starter i 0 kl, kan vi forældre komme kl 09 med vores børn, ta billeder og så skal vi gå igen. Man må slet ikke blive fordi de faktisk skal igang med det samme. Hvis det også er sådan hos jer er der jo ikke så meget at have dårlig samvittighed over. Hendes far ta'r ikke med, han skal arbejde. 

Anmeld

9. august 2014

LinLin

Da David startede i 0. Kl var vi med inde en halv times tid og så skulle vi gå ned i hallen hvor der var Info en times tid for alle de nyes forældre. Og så skulle vi hente igen...

Der var ikke nogen der ikke havde mindst en forælder med så jeg ved faktisk ikke hvad man gør med de der ikke har forældre med.... De skal vel bare i Sfo,bagefter....

Anmeld

9. august 2014

Rockertand

Putte-mor skriver:

Kram

Jeg har både i 0., 1. og 2. klasse været med, forældrene bliver bedt om at gå efter et stykke tid, men det er jo alligevel en stor dag, og jeg ville ikke undvære (og tror også, at det vil være synd, hvis man er den eneste uden forælder).

Anmeld

9. august 2014

Kamulla

jeg tager med, vil sige det de kalder 00kl for jer kaldte de bare blå stjerner, røde stjerner og grønne stjerner her.. de startede første Maj her, første skole dag er første skoledag, og det er en af de stor milepæle i min bog, så syntes det er synd hun skal starte uden sin mor ved sin side når de andre nu har deres forældre ved deres side... min søn starter tirsdag og vil ikke gå glip af denne dag

Anmeld

9. august 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Vi skal med.
Vores søn skal møde KL 8-14 første dag.
Fra 8-9 må vi være med i klassen så er der et møde for forældre og så kan vi tage hjem og hente igen kl 14 og ellers bliver de fulgt i sfo.

Syntes det er en lang første dag for min søn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.