"overskægget" væk:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. august 2009

LotteN

jeg er så uheldig efter jeg har fået sol denne sommer er jeg begyndt og få "skæg". lille mørk markering - hvordan fjerner jeg det ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

A.

helst lade være for det bliver værre og værre for hver gang det vokser ud igen men hvis du kan ikke holde ud til det så brug voks eller laser

Anmeld

17. august 2009

mariamiss6

tja ville også sige at du enten skal lære at leve med det, eller også skal du vokse det, og det skal du så gøre jævnligt jo....

lad være med at barbere det, det bliver bare til rigtige skægstubbe så....

Anmeld

17. august 2009

LotteN

ja, det var ogsådet  jeg frygtede, men synes bare ikke det ser særlig femint og rende rundt med...!
er det bare sådan noget som man kan købe i et supermarkede - voks?

Anmeld

17. august 2009

Misjelle

LotteN skriver:

jeg er så uheldig efter jeg har fået sol denne sommer er jeg begyndt og få "skæg". lille mørk markering - hvordan fjerner jeg det ???

Jeg ved man kan få noget creme i matas, som man smører på området og så skyller væk efter 2-5 min. Har en veninde der bruger det og har gjort det siden hun var 14, tror ca hun gør det hver 3. - 4. uge og jeg har aldrig set skæg på hende. Kan desværre ikke huske hvad det hedder, men det er i en lille gul papæske. Fås også til fx bikinilinjen osv. (Det er ikke Veet eller hvad det hedder).

Anmeld

17. august 2009

LotteN

Misjelle skriver:

Jeg ved man kan få noget creme i matas, som man smører på området og så skyller væk efter 2-5 min. Har en veninde der bruger det og har gjort det siden hun var 14, tror ca hun gør det hver 3. - 4. uge og jeg har aldrig set skæg på hende. Kan desværre ikke huske hvad det hedder, men det er i en lille gul papæske. Fås også til fx bikinilinjen osv. (Det er ikke Veet eller hvad det hedder).

uha, kan jeg få dig til at undersøge hvad det hedder?

Anmeld

17. august 2009

sarahb

ØV..
Jamen du kan også få laser så r det væk 4ever

Anmeld

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg kender nogen som bleger det med noget specielt blegemiddel som kan købes i Matas...

Anmeld

17. august 2009

qp

Jeg har mørkt overskæg og jeg fjerner der med en barberhøvl ca hver 4-5 dag ... det er ik så meget meeen nogle få hår som generer mig! Det fungerer fint for mig med barberhøvl og giver altså ikke hårde skægstubber
Meeeeget enkelt!!

Kh M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.