Kan man teste svagt positiv på dagsurin....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.403 visninger
6 svar
3 synes godt om
8. august 2014

Manna

efter at have testet negative på morgenurin to dage tidligere, hvis det skulle skyldes pregnyl?

Nej vel.

Test for to dage siden, 9 dage efter pregnyl, med clearblue var negative på tid og der kom først en meget meget svag streg efter mindst en ½ time.

Efter mensmurren I dag og andre graviditetssymptomer kunne jeg simpelthen ikke lade være (også fordi jeg gerne vil vide det, hvis det er en bio). I dag en Valmed. Og jeg kunne se en meget svag streg I strakt arm indenfor 4-5 minutter. Valmed siger aflæs indefor 5 min. Den blev mere og mere tydelig. Det var på urin kl. 19 og jeg har drukket pænt med vand hele dagen.

Uhhh, jeg tror da den er der.

Nogle tests er jo mere følsomme end andre har jeg hørt....men tror I virkelig der kan være så stor forskel når den ene er med morgenurin og den anden på dagsurin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Er testen positiv inden for tid,er det lige meget hvornår på dagen man har testet.

Her testede jeg på morgenurin i 3+3,og inden for tid var der ingen steg,da jeg kiggede 1,5 time senere,var der en meget svag lysrød streg,jeg testede igen om aften,og der var der slet ikke noget at tage fejl af,testen var positiv inden for 3 minutter.

Så forsigtig tillykke.. 

Anmeld

9. august 2014

nielsen80

Mor_til_3_unger skriver:

Er testen positiv inden for tid,er det lige meget hvornår på dagen man har testet.

Her testede jeg på morgenurin i 3+3,og inden for tid var der ingen steg,da jeg kiggede 1,5 time senere,var der en meget svag lysrød streg,jeg testede igen om aften,og der var der slet ikke noget at tage fejl af,testen var positiv inden for 3 minutter.

Så forsigtig tillykke.. 

Problemet er, at man i barnløshedsbehandling får hormoner, som giver udslag på en test - så når man er i behandling, skal man være sikker på dette er ude af kroppen inden man kan stole på en graviditetstest.

@TS jeg ville købe en clearblue mere, og teste igen - min erfaring som gammel testmonster er, at graviditetsteste kan være meget forkellige i styrke m.m. Jeg villle derfor først turde at håbe, hvis jeg havde testet pregnyl ude med en test også samme mærke senere viste positiv.
Man kan dog også sige, at hvis stregen bliver tydligere på valmed de næste dage, så er den god nok, da HCG jo stiger pga graviditet, og pregnyl falder.

for dig!!!!!!

Anmeld

11. august 2014

Manna

nielsen80 skriver:

Problemet er, at man i barnløshedsbehandling får hormoner, som giver udslag på en test - så når man er i behandling, skal man være sikker på dette er ude af kroppen inden man kan stole på en graviditetstest.

@TS jeg ville købe en clearblue mere, og teste igen - min erfaring som gammel testmonster er, at graviditetsteste kan være meget forkellige i styrke m.m. Jeg villle derfor først turde at håbe, hvis jeg havde testet pregnyl ude med en test også samme mærke senere viste positiv.
Man kan dog også sige, at hvis stregen bliver tydligere på valmed de næste dage, så er den god nok, da HCG jo stiger pga graviditet, og pregnyl falder.

for dig!!!!!!

Hej og tak for dit svar.
Ja det var dumt, at jeg ikke havde det samme mærke, men sådan var det nu.
Jeg skrev forkert, for det var ikke en clearblue, men en Clinique.
Dagen efter jeg startede denne tråd, den 9/8 testede jeg igen med Clinique - også om aftenen og den blev meget meget svag positiv indenfor 3 min.
og så er der altså gået testmonster i mig, hvilket er lidt pinligt.
Den 10/8 valmed og meget svag positive allerede efter 1 min (stadig ikke morgenurin).
Den 11/8 (i dag) heller ikke morgenurin men svagt positiv efter 1 min - det var en rfsu-test.
Indtil videre ser det ud til at de to valmed er forskellige (med to dage imellem) og at den seneste er mere kraftigt farvet end den første, så det kunne se ud til at HCG stiger.
Jeg har først reel testdag om 2 dage og vil i dag være 3+2.

Anmeld

11. august 2014

Chewy

Manna skriver:

Hej og tak for dit svar.
Ja det var dumt, at jeg ikke havde det samme mærke, men sådan var det nu.
Jeg skrev forkert, for det var ikke en clearblue, men en Clinique.
Dagen efter jeg startede denne tråd, den 9/8 testede jeg igen med Clinique - også om aftenen og den blev meget meget svag positiv indenfor 3 min.
og så er der altså gået testmonster i mig, hvilket er lidt pinligt.
Den 10/8 valmed og meget svag positive allerede efter 1 min (stadig ikke morgenurin).
Den 11/8 (i dag) heller ikke morgenurin men svagt positiv efter 1 min - det var en rfsu-test.
Indtil videre ser det ud til at de to valmed er forskellige (med to dage imellem) og at den seneste er mere kraftigt farvet end den første, så det kunne se ud til at HCG stiger.
Jeg har først reel testdag om 2 dage og vil i dag være 3+2.

Har du taget en ÆL sprøjte? Og i givet fald hvor længe er det så siden?

Hvis det er mere end 12-14 dage siden, så ville jeg mene du er gravid, men det kan det vel dårligt være når du kun er 3+2 idag?

Håber for dig

Anmeld

12. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
nielsen80 skriver:

for dig!!!!!!

Jeg ved ude mærket godt at man i behandling normalt får pregnyl/ovitrelle,men da TS har testede negativ i mellemtiden,kan vi altså konstatere  at ÆL sprøjten er ude af kroppen. 

Anmeld

13. august 2014

Manna

Chewy skriver:

Har du taget en ÆL sprøjte? Og i givet fald hvor længe er det så siden?

Hvis det er mere end 12-14 dage siden, så ville jeg mene du er gravid, men det kan det vel dårligt være når du kun er 3+2 idag?

Håber for dig

Hej og tak for svar.
Ja ÆL-sprøjte pregnyl den 28.
Jeg har testet svagt positive i dag på testdag :-) og har mange graviditetssymptomer.

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.