nielsen80 skriver:
Problemet er, at man i barnløshedsbehandling får hormoner, som giver udslag på en test - så når man er i behandling, skal man være sikker på dette er ude af kroppen inden man kan stole på en graviditetstest.
@TS jeg ville købe en clearblue mere, og teste igen - min erfaring som gammel testmonster er, at graviditetsteste kan være meget forkellige i styrke m.m. Jeg villle derfor først turde at håbe, hvis jeg havde testet pregnyl ude med en test også samme mærke senere viste positiv.
Man kan dog også sige, at hvis stregen bliver tydligere på valmed de næste dage, så er den god nok, da HCG jo stiger pga graviditet, og pregnyl falder.
for dig!!!!!!
Hej og tak for dit svar.
Ja det var dumt, at jeg ikke havde det samme mærke, men sådan var det nu.

Jeg skrev forkert, for det var ikke en clearblue, men en Clinique.
Dagen efter jeg startede denne tråd, den 9/8 testede jeg igen med Clinique - også om aftenen og den blev meget meget svag positiv indenfor 3 min.
og så er der altså gået testmonster i mig, hvilket er lidt pinligt.

Den 10/8 valmed og meget svag positive allerede efter 1 min (stadig ikke morgenurin).
Den 11/8 (i dag) heller ikke morgenurin men svagt positiv efter 1 min - det var en rfsu-test.
Indtil videre ser det ud til at de to valmed er forskellige (med to dage imellem) og at den seneste er mere kraftigt farvet end den første, så det kunne se ud til at HCG stiger.

Jeg har først reel testdag om 2 dage og vil i dag være 3+2.
Anmeld