Nogen der ved hvordan reima flyverdragt er i str?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
11 svar
5 synes godt om
8. august 2014

Goggelogge

Er de store eller små? Min datter er nu en 80

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

modesty

Goggelogge skriver:

Store. 

Anmeld

8. august 2014

LinLin

Store!

Jeg købte fx en str 80 (normalt 9-12 mdr) til min helt gennemsnitlige september-dreng den vinter han var 14-18 mdr....

Anmeld

8. august 2014

Goggelogge

LinLin skriver:

Store!

Jeg købte fx en str 80 (normalt 9-12 mdr) til min helt gennemsnitlige september-dreng den vinter han var 14-18 mdr....

Min datter bliver 1 år næste lørdag og er som sagt 80 nu, så burde jeg måske også kunne nøjes med en 80 flyverdragt..

Anmeld

8. august 2014

LinLin

Goggelogge skriver:

Min datter bliver 1 år næste lørdag og er som sagt 80 nu, så burde jeg måske også kunne nøjes med en 80 flyverdragt..

Hvis hun er almindelig eller lille af str så vil jeg mene hun vil kunne passe en 80 til vinter, ja

Anmeld

8. august 2014

modesty

Goggelogge skriver:

Hvis hun er 80 nu, passer det nok fint med en 80 til vinter.

Anmeld

8. august 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Goggelogge skriver:

Jeg fik af vide de var store størrelsen, men d jeg skulle købe en sidste vinter erfarede jeg at det er de ikke, de er faktisk til den lille side, men ret aldersvarende. Måske de har været store i størrelsen i tidligere kollektioner. Men ikke sidste år i tumlingemodellen.

Anmeld

8. august 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Goggelogge skriver:

Tror du gør klogest i at købe en i 86

Anmeld

8. august 2014

Skouboe

Min erfaring er også at de er alderssvarende i størrelsen.

Anmeld

8. august 2014

StudPsyk

Store! Og jeg købte sidste år, den var stor. Jeg snakkede med Reima, og de siger at man skal måle sit barn. Altså hvis man køber en Reima str. 80, så skal barnet MINDST være 80 cm lang! Og derfor kan de godt være store, for fx bruger James str. 86 i alt tøj, men han er ikke 86 centimeter endnu. Det er nok sådan de fleste erfarer det - at de kan bruge en størrelse før de er den længde. Men sådan er det ikke med Reima, der skal de have den længde som minimum!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.