Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hurtigt spørgsmål: havde ÆL imellem D. 18 til 20 juli.. Er i tvivl om hvor lang min cyklus er, da den er uregelmæssig og har ikke rigtig styr på den. Så mit spørgsmål er, er det for tidligt at have en G-test?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hurtigt spørgsmål: havde ÆL imellem D. 18 til 20 juli.. Er i tvivl om hvor lang min cyklus er, da den er uregelmæssig og har ikke rigtig styr på den. Så mit spørgsmål er, er det for tidligt at have en G-test?
Hvis jeg havde normal længde, hvornår var så passende at teste? Skal jeg så vente længere tid, når jeg ikke er klar over hvornår min næste mens skal komme?
Anonym skriver: Hvis jeg havde normal længde, hvornår var så passende at teste? Skal jeg så vente længere tid, når jeg ikke er klar over hvornår min næste mens skal komme?
ved normalt siger man fra ægløsning + 14 dage... så det vil jo være ca den 4 august du kunne teste så :-)
Så er jeg på bar bund, har ingen ide om hvornår jeg kan teste? Min menstruation kan vel godt stadig komme, selvom jeg lige har haft min ÆL?
Anonym skriver: Så er jeg på bar bund, har ingen ide om hvornår jeg kan teste? Min menstruation kan vel godt stadig komme, selvom jeg lige har haft min ÆL?
hvis du havde ægløsning den 20 juli(ca) kan du teste nu :-)
stjernehimmel skriver: hvis du havde ægløsning den 20 juli(ca) kan du teste nu :-)
Hov og ja ægløsning er jo ikke ensbetydende med at man bliver gravid, muligheden er der, men der er større chance for man ikke bliver det end der er for man bliver det
Ja desværre. Men jeg tror jeg venter til jeg måske får nogle flere symptomer end jeg har :-)
Jeg har en cyklus på 28 dage og havde ægløsning d. 18 juli ligesom dig. Jeg er 5+0 i dag? Så alt efter din cyklus burde du kunne teste. Jeg har heller Ingen symptomer
Tillykke med det! - må prøve, det kunne da være lækkert at give kæresten en "lille" ekstra fødselsdagsgave, i næste måned ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128