Tale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
11 svar
7 synes godt om
8. august 2014

MyLove E

Jeg til bryllup i morgen, ved en rigtig god veninde. Jeg over vejer meget at holde tale. 

Hun betyder rigtig meget for mig

Men hvordan starter man sådan en tale?

Jeg har kendt ham først, men det er hende jeg er venner med

Tænker lidt at den skal starte med en fælles tale, med alt det almindelige Tillykke og i er smukt men meget forskelligt skønt par. Så vil jeg gå til hende og snakke en del og hende

vil så faktisk slutte med at synge omkvædet af total elicps of my heart med Bonnie Tyler. Han er stor fan af hende. Jeg kan ikke synge men gør det alligevel for at få lidt sjov  

Kan man det og skal venner overhovedet holde tale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Om du skal holde tale eller ej, ved jeg ikke. Det er svært at vurdere. Men hvis du ikke kan synge, så lad være!  Ååååh, nu kender jeg dem selfølgelig ikke men jeg selv kan bare slet ikke være i sådanne situationer  Uuuuh jeg ville hade det  Min kammerats mor sang for hendes mand, da de blev gift (hun har ikke en tone i livet) og det var så tærkrummende pinligt for ALLE da det stod på. 

Anmeld

8. august 2014

MyLove E

Mor11 skriver:

Om du skal holde tale eller ej, ved jeg ikke. Det er svært at vurdere. Men hvis du ikke kan synge, så lad være!  Ååååh, nu kender jeg dem selfølgelig ikke men jeg selv kan bare slet ikke være i sådanne situationer  Uuuuh jeg ville hade det  Min kammerats mor sang for hendes mand, da de blev gift (hun har ikke en tone i livet) og det var så tærkrummende pinligt for ALLE da det stod på. 

Nu vil jeg ikke synge en hel sang men bare et omkvæd og de ved at det er ret for sjov

Jeg tror jeg er nød til at holde tale.

Anmeld

8. august 2014

SandraXOXO

Du kan sagtens holde tale hvis de ikke har frabedt sig taler (og sange ;-) ) men er det ikke lidt sent at gå i gang med at skrive tale? Eller er det bare mig der bruger 30 dage på at finpudse mine taler :-P Jeg ville aldrig turde synge medmindre jeg var god til det :-D

Anmeld

8. august 2014

MyLove E

SandraXOXO skriver:

Du kan sagtens holde tale hvis de ikke har frabedt sig taler (og sange ;-) ) men er det ikke lidt sent at gå i gang med at skrive tale? Eller er det bare mig der bruger 30 dage på at finpudse mine taler :-P Jeg ville aldrig turde synge medmindre jeg var god til det :-D

Den er skrevet nu. Jeg har tænkt på den hver aften i 14 dage. Så den skulle bare skrives ned. 

Jeg har så også lige sagt ja til at være toastmaster til det bryllup jeg skal til om 14 dage . Det køre bare for mig ☺ Jeg har aldrig holdt tale eller noget før 

Anmeld

8. august 2014

EAF

MyLove E skriver:

Jeg til bryllup i morgen, ved en rigtig god veninde. Jeg over vejer meget at holde tale. 

Hun betyder rigtig meget for mig

Men hvordan starter man sådan en tale?

Jeg har kendt ham først, men det er hende jeg er venner med

Tænker lidt at den skal starte med en fælles tale, med alt det almindelige Tillykke og i er smukt men meget forskelligt skønt par. Så vil jeg gå til hende og snakke en del og hende

vil så faktisk slutte med at synge omkvædet af total elicps of my heart med Bonnie Tyler. Han er stor fan af hende. Jeg kan ikke synge men gør det alligevel for at få lidt sjov  

Kan man det og skal venner overhovedet holde tale?

Jeg syntes personligt det er herresejt hvis du synger  Uanset om du har en tone i livet eller ej. Kunne jeg også finde på ved gode venner  Oh hold endelig en tale, måske små anekdoter om hvad hun har sagt og gjort i tidens løb, hendes første tanker om hendes kommende mand og omvendt hvis han delte dem med dig  Osv. Kunne også finde på dagen før at skrive en  God fornøjelse 

Anmeld

8. august 2014

MyLove E

SummaSummarum skriver:

Jeg syntes personligt det er herresejt hvis du synger  Uanset om du har en tone i livet eller ej. Kunne jeg også finde på ved gode venner  Oh hold endelig en tale, måske små anekdoter om hvad hun har sagt og gjort i tidens løb, hendes første tanker om hendes kommende mand og omvendt hvis han delte dem med dig  Osv. Kunne også finde på dagen før at skrive en  God fornøjelse 

Tak.  Synger fordi hun helst ville have at de 2 var stukket af til Las Vegas . Men nu bliver det fint bryllup i kirke på kro og alt der tilhørene.  Så jeg vil give hende det afslappede hun gerne vil ha  

Må jeg sende den privat til dig ?

Anmeld

8. august 2014

EAF

MyLove E skriver:

Tak.  Synger fordi hun helst ville have at de 2 var stukket af til Las Vegas . Men nu bliver det fint bryllup i kirke på kro og alt der tilhørene.  Så jeg vil give hende det afslappede hun gerne vil ha  

Må jeg sende den privat til dig ?

Det må du da  Men gør det lidt hurtigt, skal op kl. 5 og i lufthavnen så burde sove  He he 

Anmeld

8. august 2014

MyLove E

SummaSummarum skriver:

Det må du da  Men gør det lidt hurtigt, skal op kl. 5 og i lufthavnen så burde sove  He he 

Øv kan ikke kopiere den over i en privat besked.  God tur til Grønland 

Anmeld

8. august 2014

Jibbe

Jeg synes du skal gøre det, som du føler er det rigtige for dig og din veninde. 

Og et godt fif er at orientere dig om hvad der forventes af en toastmaster... Du skal jo koordinere talerne og indslagende med kroens personale, så man ikke ender med at de står med varm mad klar / dessert hvor isen smelter, mens der er en der holder en timelang tale. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.