Fuck en lorte lorte lorte dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
5 svar
2 synes godt om
8. august 2014

Anonym trådstarter

G-testen imorges negativ. Så skulle jeg til tandlæge og satte mig ned med det samme og tudede da han sagde jeg havde et hul. Regningen blev for øvrigt på 1163 kr.
Dernæst ringer stedet jeg har været til jobsamtale hos og siger jobbet gik til hende den anden. Vi har været igennem en række udvælgelser og vi var to tilbage. Ved jeg er heldig at nå dertil, men så meget øv jeg ikke fik det!
Tre skod ting på en dag. Øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

lille-fisen

Sådan en gang mega øv! smut hjem og hyg om dig selv med en god film og snoller eller lav en hyggelig aftale med en veninde så skal det nok blive godt igen

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Sådan en gang mega øv! smut hjem og hyg om dig selv med en god film og snoller eller lav en hyggelig aftale med en veninde så skal det nok blive godt igen

Tak
Åh skulle virkelig bare lige have lidt luft.. Satser på at det vender lidt igen!

Anmeld

8. august 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

G-testen imorges negativ. Så skulle jeg til tandlæge og satte mig ned med det samme og tudede da han sagde jeg havde et hul. Regningen blev for øvrigt på 1163 kr.
Dernæst ringer stedet jeg har været til jobsamtale hos og siger jobbet gik til hende den anden. Vi har været igennem en række udvælgelser og vi var to tilbage. Ved jeg er heldig at nå dertil, men så meget øv jeg ikke fik det!
Tre skod ting på en dag. Øv!

Trøsteknus til dig.

Somme tider så giver livet sine små og større stød.
Men op på hesten igen...det skal nok gå.
Og selvom G-testen var negativ i dag er det jo ikke sikkert den er det om nogle dage

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. august 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
øv!

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Trøsteknus til dig.

Somme tider så giver livet sine små og større stød.
Men op på hesten igen...det skal nok gå.
Og selvom G-testen var negativ i dag er det jo ikke sikkert den er det om nogle dage

Kærligst
Sussie

Tak Har købt totalt meget slik, og når sønnen er puttet gemmer jeg mig under dynen og ser film. Så er det sikkert bedre imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.