mon den snart er der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Den bliver ved med at være negativ, så jeg vil holde en test pause.

Noget godt råd hvilken dag jeg bør starte med test igen?, sidste cyklus sagde 36 dage.

Før jeg blev gravid første gang var min cyklus på 35 dage. Jeg æl testede fra dag 17 - og på dag 20 var den positiv 9 ud af 10 gange, på dag 21 fik jeg niv i maven og 14 dage efter kom min mens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Før jeg blev gravid første gang var min cyklus på 35 dage. Jeg æl testede fra dag 17 - og på dag 20 var den positiv 9 ud af 10 gange, på dag 21 fik jeg niv i maven og 14 dage efter kom min mens.

Tak for svar, det vil jeg prøve.

Spørgsmål, nu kan jeg se at du har haft to graviditeter, hvor lang var din cyklus der imellem?

Min cyklus var mellem 30-34 dage før min graviditet.

Anmeld

11. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Tak for svar, det vil jeg prøve.

Spørgsmål, nu kan jeg se at du har haft to graviditeter, hvor lang var din cyklus der imellem?

Min cyklus var mellem 30-34 dage før min graviditet.

Det er lidt svært at svare præcist på, da den efter fødslen var meget lang og slet ikke stabil, over 40 dage (3-4 gange) - dernæst ca 38 dage. Har i mellemtiden tabt 20 kg, og efter vægttabet ligger den på 29-31 dage, det lå den i hvert fald på de sidste 3 cykli inden denne graviditet

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det er lidt svært at svare præcist på, da den efter fødslen var meget lang og slet ikke stabil, over 40 dage (3-4 gange) - dernæst ca 38 dage. Har i mellemtiden tabt 20 kg, og efter vægttabet ligger den på 29-31 dage, det lå den i hvert fald på de sidste 3 cykli inden denne graviditet

Ok så er det måske lidt svar på hvorfor jeg nu lander på 36 dage, så lang har min cyklus aldrig været.

Det er nok kun at væbne sig med tålmodighed og teste videre

Anmeld

5. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg forstår det simpelt hen ikke.

Jeg er på dag 29, har testet siden dag 17, onsdag aften sker der lidt på testen, så tester kl 15 i går, hvor den er meget tæt på positiv, fik desværre ikke taget billed af den, men den var tydeligere end de dem først i tråden.

Er løbet tør for de valmed strips jeg hele tiden har brugt, når ikke at komme i kvikly efter flere men køber dem fra netto (invitro teststave) tester kl 20.30 og kl 22.30 og det er fuldstændig negative, ingen antydning af en streg overhovedet, nogen der har prøvet det?

Anmeld

12. september 2014

Anonym trådstarter

Nu er jeg da helt forvirret, dag 36 og forventet min mens i dag, men ingen ting endnu, tager så disse to test, strips er fra valmed og plastisk test er fre invitro

Stregen kom inden væsken nåede op over control stegen, billed 1 er taget efter 40 sek, nr to efter 3 min.

Invitro testen har en ultra tynd streg efter 10 min (vil ikke købe dem fremover)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Nu er jeg da helt forvirret, dag 36 og forventet min mens i dag, men ingen ting endnu, tager så disse to test, strips er fra valmed og plastisk test er fre invitro

Stregen kom inden væsken nåede op over control stegen, billed 1 er taget efter 40 sek, nr to efter 3 min.

Invitro testen har en ultra tynd streg efter 10 min (vil ikke købe dem fremover)

- og nu sidder du med en positiv graviditetstest?

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

- og nu sidder du med en positiv graviditetstest?

Nej ægløsningstest(e)

Anmeld

13. september 2014

nielsen80

Anonym skriver:

Nej ægløsningstest(e)

Så køb en graviditetstest!

Hcg(graviditetshormon) slår ud på æl test, så du kan meget vel være gravid

Anmeld

13. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Nej ægløsningstest(e)

He-he, når man har så tydelige ægløsningsteste så sent, betyder det som regel en positiv graviditetstest, men det vidste du ikke, kan jeg godt se.
Husk opdatering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.