Mænd - fødselsdagsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. august 2014

Moar2011

Min dejlige kæreste har fødselsdag her den 18august,
Hvad skal jeg give ham?

Evt nogen der ligger inde med et weekend ophold, en overnatning et sted eller ligende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

EAF

Storms-Mor skriver:

Hvad skal jeg give ham?

Evt nogen der ligger inde med et weekend ophold, en overnatning et sted eller ligende?

Et fotoalbum fyldt med billeder af ham og Storm fra fødsel til nu  Det kan sagtens nåes. Har selv givet sådan et til min mand og han græd af glæde. Du kan også lave et samlet album fra din mand var baby til nu og så putte billeder ind fra Storm blev til i maven og hans rolle som far og oplevelser han har haft ked ham eller jer allesammen  Forhør dig hos forældre, søskende, kammerater fra folkeskolen og venner osv om du må låne deres billeder og tag en kopi af dem og så har han dem også 

Anmeld

7. august 2014

Moar2011

SummaSummarum skriver:

Et fotoalbum fyldt med billeder af ham og Storm fra fødsel til nu  Det kan sagtens nåes. Har selv givet sådan et til min mand og han græd af glæde. Du kan også lave et samlet album fra din mand var baby til nu og så putte billeder ind fra Storm blev til i maven og hans rolle som far og oplevelser han har haft ked ham eller jer allesammen  Forhør dig hos forældre, søskende, kammerater fra folkeskolen og venner osv om du må låne deres billeder og tag en kopi af dem og så har han dem også 

Ellers skide go ide, men han r ikke far til Storm
Vi r forholdvis nye kærester ?

Anmeld

7. august 2014

EAF

Ellers skide go ide, men han r ikke far til Storm
Vi r forholdvis nye kærester ?

Uh oh nej så går den nok ikke lige helt som tænkt  Hehe. Bum bum - hvor længe har I været kærester? Hvilket jo er skønt for havde i været sammen i flere år kunne det straks være sværere at finde noget nyt at glæde ham med  

Hvilke interesser har han? 

Anmeld

7. august 2014

Havfruen

Storms-Mor skriver:

Hvad skal jeg give ham?

Oplevelser er altid godt at give

Til min kærestes fødselsdag gav jeg ham blandt andet en oplevelse der hedder Golf for 2. Han måtte selv bestemme hvem han vil ha med...og han har heldigvis valgt mig 

Anmeld

7. august 2014

Moar2011

Uh oh nej så går den nok ikke lige helt som tænkt  Hehe. Bum bum - hvor længe har I været kærester? Hvilket jo er skønt for havde i været sammen i flere år kunne det straks være sværere at finde noget nyt at glæde ham med  

Hvilke interesser har han? 

3mdr lige om hjørnet

Fisk, 

Anmeld

7. august 2014

Guldbei

Storms-Mor skriver:

Hvad skal jeg give ham?

Jeg har en bellevuebox med hotelophold, 1 overnatning og med morgenmad, hvis det er??

Anmeld

7. august 2014

Moar2011

stone93 skriver:

Jeg har en bellevuebox med hotelophold, 1 overnatning og med morgenmad, hvis det er??

Hvilket hotel og pris?

Anmeld

7. august 2014

Frk_Louise

Storms-Mor skriver:

Hvad skal jeg give ham?

www.bellevuebox.dk

www.sweetdeal.dk

www.oplevelsesgaver.dk

Anmeld

8. august 2014

Guldbei

Storms-Mor skriver:

Hvilket hotel og pris?

Du kan vælge imellem mange hoteller mener nyprisen var 699, men skal nok lige kigge efter det senere, så kan du jo komme med et bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.