Øv dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
5 svar
3 synes godt om
7. august 2014

Anonym trådstarter

Har idag haft den største skænderi med min mand idag. Og det hjælper selvfølgelig ikke at jeg har min mens! Jeg elsker ham højt og er virkelig forelsket i ham efter 15 års par forhold. Problemet er at han aldrig husker min fødselsdag eller andre gode dage. Han virker somom han er ligeglad. Han krammer og kysser mig aldrig med mindre han vil have sex. Er så frustreret o har prøvet og snakke med ham 1000000 gange. Selv når jeg er ked af det trøster han mig ikke. Han lader mig bare være alene i flere timer, og får mig til at føle mig så ensomt skulle bare ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

lottemusen

Hvad med at foreslå noget parterapi? Det lyder ikke som om at du vil gå fra ham... tværtimod.

Min mand og jer er begyndt til parterapi, da vi har nogle problemer, vi ikke selv kan løse.
Min mand var ikke meget for det, men jeg sagde, at jeg ville i hvert fald snakke med en parterapeaut, og så måtte  han selv bestemme om han ville med. Det fik ham til at se, at jeg ville kæmpe for vores forhold, og han valgte at gå med til det.

Vi er rigtig glade for at vi er begyndt på det. Vi er blevet så meget klogere på hinanden!

Anmeld

7. august 2014

SandraXOXO

Har han andre kvaliteter? Der må jo være en grund til i har holdt 15 år. Og måske er det værd at kæmpe for evt med parterapi. Efter 15 år kan man måske godt ta hinanden lidt forgivet, eller værre, den ene ta'r Den anden forgivet. Og det er virkelig ødelæggende. Han lyder jo skidetarvelig i mine øre. Jeg ville ikke leve 15 år på den måde.

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Har han andre kvaliteter? Der må jo være en grund til i har holdt 15 år. Og måske er det værd at kæmpe for evt med parterapi. Efter 15 år kan man måske godt ta hinanden lidt forgivet, eller værre, den ene ta'r Den anden forgivet. Og det er virkelig ødelæggende. Han lyder jo skidetarvelig i mine øre. Jeg ville ikke leve 15 år på den måde.

Altså. Han laver god mad næsten hverdag. Leger med ungerne tager dem med til svømmehaller osv. Gør huset ren, han er flot. Virkelig trænet med god krop. Han er loyal selv om han har mange kvindelige beundre på arbejde kommer han hjem til sin buddet kone han arbejder hårdt og bruger dem aldrig da han spare op til en stor hus til os... Jeg ved han elsker mig og jeg esker også ham men han har bare nogen mangler. Han husker aldrig de vigtige datoer. Han siger bare du kan få nogen penge også kan du købe lige hvad du har lyst til. Jeg vil bare overraskes...

Anmeld

7. august 2014

BabyBlue<3

Hejsa

Hvert parforhold har sine kampe og intet parforhold er perfekt. 

Det lyder som om, at din mand har svært ved at udtrykke følelser og kan ikke se hvor meget det betyder for dig, at han husker datoer eller giver dig den opmærksomhed, som du har behov for. Det lyder som om at han elsker dig og børnene, men viser et ikke, på den måde, du vil have ham til.

Du skriver, at du har prøvet at snakke med ham om det mange gange uden nogen resultater. Måske vil løsningen være den at foreslå ham, at I skal tage kontakt til en parterapeut, som andre også skriver. Men først og fremmest synes jeg at du skal sætte dig med ham og prøve at snakke med ham om de ting der genere dig og gøre dig ked af det. Du er nødt til at fortælle ham hvad det gøre ved dig, når han har den adfærd han har og understrege vigtigheden af jeres samtale. - det er meget svært for nogle mænd at indse deres fejl, da de synes, at vi kvinder har det med at overdrive ! 

Held og lykke ! 

Kh 

Anmeld

7. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva med at hænge en kalender op til ham, hvori du har skrevet de vigtige datoer? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.