Hvor længe har i forsøgt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Denne gang køre vi nu på 7.måned.. 

De 2 første kom med det samme,og nr. 3 tog 22 måneder at lave,hvor de fleste var i behandling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

friis

Sitrani skriver:

Hejsa.. Åh det lyder hårdt! Føler med jer... Kunne forestille mig hvor irriterende det må være at skulle vente så længe på noget man ønsker sig så brændende... Herhjemme har vi været heldige! Med vores den første gik der 2 mdr. fra jeg smed p-pillerne, så var jeg gravid. Lige nu er jeg i uge 30 imorgen, og der gik der også kun 2 mdr. Så det er åbenbart ikke et problem for mig at blive gravid, og det er jeg evigt taknemelig for! Held og lykke til jer

Mange tak skal du ha!

nej nogle har åbenbart mere  held med på vejen 

Anmeld

7. august 2014

friis

Er i det mindste glad for at hører vi ikke er de eneste .. 

Det er første gang i dag jeg bare måtte trille en tårer fordi jeg bare ikke synes det er fair  

og første gang manden lukkede op og fortalte han går også og er rigtig ked af det .. 

Anmeld

8. august 2014

sukkergrisen

2,5 år,  til dec er det 3 år. 

Og troede lige det lykkedes mig i juni mdr for første gang (ivf) ,  men det endte i en MA. Ja self gjorde det det. Det var gået i stå i uge 5 eller 6. Og skulle ha været i uge 9 for to dage side. 

Og vi kan først komme igang igen om godt 2 mdr med ivf forsøg Nr. 2.

Vi har osse været igennem 3 gange iui-h forsøg,  hvor der heller ikke skete en fløjtendes fis. 

Anmeld

8. august 2014

esioul

sukkergrisen skriver:

2,5 år,  til dec er det 3 år. 

Og troede lige det lykkedes mig i juni mdr for første gang (ivf) ,  men det endte i en MA. Ja self gjorde det det. Det var gået i stå i uge 5 eller 6. Og skulle ha været i uge 9 for to dage side. 

Og vi kan først komme igang igen om godt 2 mdr med ivf forsøg Nr. 2.

Vi har osse været igennem 3 gange iui-h forsøg,  hvor der heller ikke skete en fløjtendes fis. 

har i ingen æg i fryseren? 

Anmeld

8. august 2014

crish89

friis skriver:

Øv hvor jeg dog bare synes det et uretfærdigt .. 

Endnu et venne par har i dag fortalt de er gravide . 

Nu er vi også kun oppe på 4 der venter , og tre har lige født ..

manden og jeg er simpelthen bare så kede af det , og lettere gør der ikke at alle omkring os har heldet med sig . 

Selv går vi ind i 9. forsøgs månede nu 

Det er rigtig øv at gå og få af vide, at alle man kender får børn og man selv prøver og prøver. Vi har været igang i to år til november uden held endnu..
Håber snart det lykkedes for jer

Anmeld

8. august 2014

Flødebollen

friis skriver:

manden og jeg er simpelthen bare så kede af det , og lettere gør der ikke at alle omkring os har heldet med sig . 

3 år til oktober. 

er dog i gang med et seriøst vægttab der indtil videre tæller -15 kg. 

Samtidig har vi fundet ud af, at jeh ikke har nok FSH (hormon) i kroppen. Mine ægblærer går til grunde inden de når at få muligheden for at blive befrugtet. 

Ærgerligt man skulle gå 3 år før det blev opdaget - fordi den første fertilitetslæge havde sat sig fast på at infertiliteten skyldes overvægt. Spasser

Anmeld

8. august 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Vi har forsøgt i 7 mdr med nr 3.håber snart den er der for os begge

Anmeld

8. august 2014

Mor til F

friis skriver:

Øv!  

Kan godt forstå,  at du synes det er hårdt. 

Første gang, droppede jeg p-piller i september 12 og fik min første mens i februar 13. 

Blev gravid i august, men mistede desværre mine tvillinger i 9. uge

Blev heldigvis gravid igen ved første ægløsning efter aborten og  har idag en dejlig datter på 5 uger  

Jeg  for,  at det snart lykkes jer, at få en positiv test. 

Anmeld

8. august 2014

Babydrøm

friis skriver:

Vi har prøvet i et år. Jeg forstår godt hvordan du har det  Vi synes også at det er mega hårdt og uretfærdigt, det ik er lykkes endnu. Håber vi begge to snart er heldige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.