Nyt forhold og brandene ønsker et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
13 svar
4 synes godt om
7. august 2014

Anonym trådstarter

Goddag i det danske sommervejr.

Jeg er i et forholdvis nyt parforhold, som går rigtig godt.
Vi har kendt til hinanden i 2 1/2 år men først lige blevet kærester for et par mdr siden.
Men hold op jeg ønsker brandene et barn mere, jeg har et barn fra et tidligere forhold på 3,4år.

(Ved godt det er alt for tidligt, i forhold til at det er et nyt parforhold, havde bare lige behov for at lufte mine tanker)

Tak fordi i læste med, kom gerne med jeres meninger, hvis i har en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Misscbn

Anonym skriver:

Vi har kendt til hinanden i 2 1/2 år men først lige blevet kærester for et par mdr siden.
Men hold op jeg ønsker brandene et barn mere, jeg har et barn fra et tidligere forhold på 3,4år.

(Ved godt det er alt for tidligt, i forhold til at det er et nyt parforhold, havde bare lige behov for at lufte mine tanker)

følg dit 

Anmeld

7. august 2014

esioul

Anonym skriver:

Har du luftet tankerne overfor kæresten? 

Anmeld

7. august 2014

SandraXOXO

Er det noget i har drøftet og begge ønsker? For hvis I har arbejde, bolig og overskud til en baby er der jo ingen lov der siger i skal vente hvis det virkelig er det i ønsker. Selv om jeg minimum synes man skal ha boet sammen et års tid. Men det jo bare mig personligt :-)

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Har du luftet tankerne overfor kæresten? 

Ja det har jeg han vil også rigtig gerne men synes liiiige vi skal have været noget mere sammen som et par inden

Anmeld

7. august 2014

Røverdatter

Åh det ku være mig der havde skrevet dit indlæg.
Min kæreste og jeg har været sammen i knap fem måneder, men aldrig før har jeg haft den der "det er jo ham jeg altid har ventet på" (troede det var noget der skete på film og i fantasien), men så mødte jeg min nuværende kæreste og vi har fra start af vidst at vi skal ha børn sammen (jeg har en søn på 2,10 år).... men vi vil gerne lige bo sammen først i et par måneder. Og så dog - vi VED jo at vi vil ha børn sammen så hvorfor ikke få fjernet spiralen og tage det som det kommer? Det spørgsmål spørger vi ofte os selv om. Hvorefter fornuften kommer på spil igen mht Økonomi og at bo sammen

Men jeg råder dig til at følge dit hjerte! (Og det er altid nemmere at råde andre end en selv. Hehe)

Anmeld

7. august 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg blev gravid efter at mig og min kæreste havde været kærester i et halvt år, og vi boede ikke engang sammen

Idag bor vi sammen i en lækker lejlighed med en lækker baby på 1 måned

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg blev gravid efter at mig og min kæreste havde været kærester i et halvt år, og vi boede ikke engang sammen

Idag bor vi sammen i en lækker lejlighed med en lækker baby på 1 måned

Fik i ikke mange rykkende næser? Og andre negative kommentar?

Anmeld

7. august 2014

esioul

Anonym skriver:

Ja det har jeg han vil også rigtig gerne men synes liiiige vi skal have været noget mere sammen som et par inden

Det er jo også forståeligt når i ikke har været sammen så længe 

Mon ikke han lige pludselig er klar 

Anmeld

7. august 2014

AnnaK89

Vi havde været sammen i 3 mdr, da vi fandt ud af at jeg var gravid

Vi har så kendt hinanden i næsten 10 år, så vi er ikke fremmede for hinanden.
Vi vidste også ret hurtigt, at vi gerne ville have børn sammen, så vi tænkte at vi lader det komme når det kommer. Så vi gjorde ikke noget for at forhindre det.
Desuden havde ham og hans ekskone prøvet i 2,5 år uden held og hun blev så kort efter gravid med en ups'er med en one-night'er.
Så vi troede jo måske, at der ville gå noget tid og at der evt måske var et problem med ham.
At jeg så blev gravid så hurtigt, det var noget overraskende, men helt fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.