Kageklubbens billedgalleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Findusinde

Dagens kage..

Det er til mine forældre, de bor på landet..

Skovbær mousse, lagkagebunde og hvid chokolade med knas creme..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Nå, nu vil jeg også være med her i galleriet...

Nogle er bedre end andre, men sådan er det jo!! Planen er at få øvet mig nok til at lave vores dåbskage!

Stine 31+3

Anmeld Citér

8. marts 2010

Smukkert

Noahs dåbslagkage
Fyld: "smil"chokoladecreme med hakkede valnødder og hindbærmousse.
Nederste kage er med hjemmebagte chokoladebunde. Den øverste kage er med hvide købebunde.
En del af pynten er købt, så skal ikke tage hele æren Tak til anasmor for vugge, blomster og bamse <3

Anmeld Citér

12. marts 2010

SHERO

1. forsøg på dåbskagen og MMFkage som mine kære kollegaer fik glæde af, et par lappe løsninger da MMF gik i stykker, men alt i alt gik det ganske udemærket...

Triple chokoladekage, browniebund og chocolate chip bund med toblerone creme... :-)

Anmeld Citér

14. marts 2010

Heidimed lea

her er min kage til min datters fødselsdag 3 år.

den er med nougatcreme og hindbær creme og marzipan

knus Heidi

Anmeld Citér

17. marts 2010

Kage til kærestens arbejde!  Ideen er tyvstjålet fra nettet, men synes simpelthen den var så skæg!!

Alt er lavet  i MMF og den er i 3 lag med 2x mango mousse og 1x daim creme! Mums, det smager lækkert sammen!!

Stine 33+0

Anmeld Citér

17. marts 2010

ka li ja

chokoladekage bunde, med lime mousse, og skildpaddecreme

Anmeld Citér

18. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

...blev ikke så køn....men hold da op,jeg lærte en masse til næste gangDet skulle også bare være en prøvekageEgentlig er det også min mands,jeg fik lokket ham til at hjælpe,så han lavede mmfen og fik den på kagen,så stod jeg for pynten.Ha,ha,og han har lagt billeder ud på sin Facebook,og nu er der en af hans venner som spørger om opskriften,er det ikke for sødt?

Det er hjemmelavede lagkagebunde med Marabou/Daim creme imellem,smurt med chocolate frosting.

Vil lige tilføje at jeg har jo læst at det ikke er godt at bruge frugtfarve,men det var hvad jeg havde,og det var SÅ nemt.Jeg varmede lidt i mikroen,tilsatte farven og så kunne jeg ellers muntre mig.Det var faktisk nemmere at have med at gøre efter farven var kommet i.

Anmeld Citér

21. marts 2010

Jordbærpigen

Hvor er I bare SUPER KREATIVE alle sammen. Det er sgu nogle flotte og fede kager I har lavet

Her kommer lige et par mere af mine Den første er en islagkage med nøddebund og chokoladeis. Den anden er en lagkage med mandelbunde fyldt med jordbærfromage og chokoladestykker, pyntet med marcipan, chokoladestjerner og flødeskum.

Anmeld Citér

23. marts 2010

Dot D

Her er Sophus´ fødselsdagstog. Tidspres gjorde, at vognene ikke helt blev, som jeg ville. Bedre he.. nå nej, bedre TID næste gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.