Kageklubbens billedgalleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Ina33

Oskar Sofus ønskede sig en "promsesse"kage til sin fødselsdag D. 24/12, så det fik han...

Den runde prinsseskage er med hjemmelavet kakaobunde, et lag hindbærmousse og et lag skildpaddecreme. Smurt op med nutellasmørcreme.

Snemandskagen er rester fra prinsseskagen, så det er med samme fyld.

De små kager er Daimmuffins med royal icing tilsat blå frugtfarve.

MVH

Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

birgitte

Julekagen er med lyse hjemmebagte (hb) bisguitbunde og lagt sammen med hindbærflødeskum og den er overtrukket med sugarpaste og  figurer lavet i sugarpaste.

Halloweenkagen er en hb ren chokolade kage overtrukket med æggehvideglasurog æggehvideglasur spøgelser, lakridser og plastikædderkopper

40 års kagen: hb chokolade bisguitbunde lagt sammen med hindbærmousse og overtrukket med sugarpaste og pyntet med samme

min datters 3 års fødselsdag: hb lyse bisguitbunde med chokoladestykker og lagt sammen med ganachecreme

Anmeld Citér

10. januar 2010

Neki

Fandt lige disse to billeder i gemmerne af min første kage med Mmf
Var til min farmors fødselsdag, da jeg synes hun skulle have en lidt fin kage, men havde ingen redskaber eller pastafarve, så er "bare" lavet med hvad jeg nu havde i køleskabet og ganske alm. frugtfarve.

Endte med hjemmebagte chokoladebunde, nougatcreme og rutebilscreme. Derpå et lag af marcipan og derover Mmf

Anmeld Citér

16. januar 2010

Anasmor

Chokobunde, hindbærmousse, konditorcreme med bananstykker og hakket Marabou daim

Anmeld Citér

16. januar 2010

Anasmor

Weekendens 2. kage... vildt bulet da jeg havde hørt at det var en super ide at bage bundene for sig... NOT... den midterste (mørke) trak sig helt vildt, nok 1½-2 cm mindre end de andre to, men pyt.. det var ikke en bestillingskage... så havde jeg lavet skidtet om...

Nå men uanset hvad, så er det to lyse bunde med en mørk i midten, brombær mousse og cidermousse... fyldet smager simpelthen så utroligt godt, og jeg GLÆDER mig til at smage et stykke... Spiser sjældent selv kagerne, men denne er noget helt andet...

-og ja.. kanten mangler og kuglerne i midten af blomsterne, men havde ikke mere hvid fondant, og orkede ikke at lave blot til dette... men fik prøvet mit nye hologramglimmer dust af

der skal også være plads til dovne dage

Anmeld Citér

21. januar 2010

Gobbel

Mine to første kager! De var sjovere at lave end de var kønne, men hyggede mig med det!

Anmeld Citér

22. januar 2010

Heidi.

Kage til min venindes nevø´s 18 års fødselsdag...

chokobunde, skilpaddecreme og friske jordbær i skiver.

Anmeld Citér

23. januar 2010

3drenge

Min første kage med fondant og absolut også den sidste, det kan jeg ski ikke finde ud af, så det er lappeløsninger over det hele

Hjemmelavet chokoladebunde (lavet af en supergod muffinsopskrift)

Jordbærmousse

Makronflødeskum

Anmeld Citér

23. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her er så dagens kage.

Anmeld Citér

24. januar 2010

Heidi.

Kage med chokoladebunde.

Fyld af friske jordbær, og en creme med flødeskum, cremefraiche, markroner og hakket chokolade.

Pyntet med Royal icening og jordbær.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.