Bivirkninger/pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2014

Anonym trådstarter

Er på dag 4 med pergotime.. Troede/håbede jeg slap for de værste bivirkninger, men en køretur her til aften fik mig da på andre tanker:/

mit syn er sløret - det er som om der kommer ildfluer forbi mine øjne og oplever at der kommer en hale efter mine bevægelser.. 

Meget et ubehageligt når man skal køre 130 km på motorvej i mørke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Er på dag 4 med pergotime.. Troede/håbede jeg slap for de værste bivirkninger, men en køretur her til aften fik mig da på andre tanker:/

mit syn er sløret - det er som om der kommer ildfluer forbi mine øjne og oplever at der kommer en hale efter mine bevægelser.. 

Tænk både på din egen, men også andres sikkerhed - og pas på ikke at blive stoppet og anholdt for at køre i påvirket tilstand

Anmeld

7. august 2014

lenemor77

Anonym skriver:

Har du fået tjekket dit blodtryk? Jeg havde ildfluer for øjnene da jeg var gravid - mit bt var alt for højt og det kostede mig 3 dage på hospitalet og medicin...

Anmeld

7. august 2014

Hullabullabulla

lenemor77 skriver:

Har du fået tjekket dit blodtryk? Jeg havde ildfluer for øjnene da jeg var gravid - mit bt var alt for højt og det kostede mig 3 dage på hospitalet og medicin...

Præcis sådan havde jeg det også inden jeg fik konstateret ssf.

Til TS: få tjekket blodtrykket hos lægen, det kan være pga for højt bt at du får synsforstyrrelser.

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Tænk både på din egen, men også andres sikkerhed - og pas på ikke at blive stoppet og anholdt for at køre i påvirket tilstand

Selvfølgelig - men det startede først efter jeg havde sat mig i bilen og ja  mente vel ik, jeg havde andre muligheder 

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Præcis sådan havde jeg det også inden jeg fik konstateret ssf.

Til TS: få tjekket blodtrykket hos lægen, det kan være pga for højt bt at du får synsforstyrrelser.

Tak for råd

Jeg venter lige til jeg er færdig med mit pergotime og ser,  om det fortsætter. 

Det er nemlig en af de mulige bivirkninger ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.